duurzaamheid kunstleren zitvlak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

migi_oompie

duurzaamheid kunstleren zitvlak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 21:00

Ik heb in november een rijbroek gekocht (nieuw) van HH met een kunstleren zitvlak . Hij was in de uitverkoop van €100,00 voor €50,00 dus ik dacht laat ik het eens proberen . Nu zijn we twee maanden verder en het zitvlak is aan 1 kant al helemaal doorgesleten . Aan de boven binnen kant om precies te zijn . Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ben nog niet terug geweest naar de winkel maar ga dat zeker doen . De broek zat heerlijk maar als dit steeds gebeurt dan rij ik liever zonder kunstleren zitvlak.

dolor

Re: duurzaamheid kunstleren zitvlak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:06

ik heb twee eurostar broeken met lederen zitvlak en nu na 2 jaar voel ik datde oudste wel dunner gaat worden, maar nog niet door. ik zou als ik jou was verhaal gaan halen. dit hoort niet te kunnen, ik denk zo aan een productie fout of iets.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:07

Met HH heb ik geen ervaring.
Ik heb al wel jaren Eurostar met kunstlederen zitvlak, en heb ook nog steeds mijn eerste broek daarvan. Zonder leer dat gesleten is.
Ik zou dus zeker terug gaan!!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:12

Ook ik zweer bij Eurostar. Heb wel eens een ander merk geprobeerd maar is kwalitatief niet zo goed als Eurostar. Er schijnt ook nog wel veel verschil te zitten in welke soort kunstleer ze gebruiken. Mijn Eurostar's zijn ongeveer 6 jaar oud, en nog steeds niet doorgesleten.

De HH heb ik geen ervaring mee. Ik zou wel even terug gaan naar die winkel, kan zijn dat het een fabricagefoutje was.

migi_oompie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 21:15

Ik ga morgen ook terug maar ben niet zo'n held . Nu heb ik wat meer zekerheid dat het niet aan mij ligt en dat zo'n broek langer mee moet gaan .

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:30

Ehhh hoe bedoel je dat laatste?? Wij allemaal hebben het over Eurostarbroeken. En daarbij geef ik al aan dat er verschil is in kwaliteit van het kunstleer (en niet weet hoe die is bij HH). Waar baseer jij dan op dat een HH langer mee zou moeten gaan?? Dat heeft nl geen van ons hier gemeld. Een paar maand is wel kort, en om die reden zou ik terug gaan. Maar niemand heeft geschreven hoe lang hij wel mee zou moeten gaan.

migi_oompie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 21:44

Als ik lees over eurostar dat die bij iemand al twee jaar meegaat en die van jou al 6 jaar dan kan ik daar uit op maken dat een HH toch wel langer dan twee maanden mee moet gaan . De kwaliteit zal vast wel minder zijn maar mijn vraag is dan ook wat kan ik verwachten van zo'n broek? Is de kwaliteit maar goed voor twee maanden of heeft iemand hier ook een goede ervaring met HH .

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 22:53

Ik vind dat elk merk voor zo'n prijs (de normale €100,- dus) minstens wel 2 jaar mee moet gaan.

Ik heb ook wel eens een ander merk gehad, daarbij begon de stof te pillen. Dat bleek een productie fout, en heb toen een nieuwe broek gekregen.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 08:27

Maar ik denk dat je zelf ook wel na kunt gaan dat het niet de bedoeling is van HH (of een ander merk) dat die rijbroeken maar 3 maanden mee gaan. Ik hoop voor je dat je een nieuwe krijgt Knipoog.

Anniick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 14:07

ik heb zo ook altijd van Eurostar. verslijten nooit! ik vind wel dat zo'n kunstlederen zitvlak vrij hard zit.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 14:10

Ik heb Pikeur (ook in de opruiming Clown. Maar hij houdt het al meer dan 5 jaar!
Ook heb ik er 2 van Mondoni. Na ongeveer een jaar nog steeds geen slijtplek te zien!

Alatariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:59

Ik heb een Pikeur die is al 15 jaar oud, is wel echt leer en zit perfect (alleen na het wassen maar dat doe ik dan maar zo weinig mogelijk) verder kunstleer van Eurostar en daar ben ik wel tevreden over. Global iets minder.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:04

Met HH geen ervarin, Ik heb 4 Eurostar Husars waarvan de zwarte de oudste is, die kocht ik toen ik op paardrijles ging in 1995. Die is nog steeds zwart, pluist niet en het kunstleder is ook onbeschadigd....
Ik heb er die tijd 199,- GULDEN voor betaald maar die broeken zijn onverwoestbaar. De andere 3 zijn toch ook al wel 10 jaar oud zo'n beetje maar ze blijven stuk voor stuk prachtig.

Van een HH van €100,- mag je dus wel een stuk betere kwaliteit verwachten en zelfs voor €50,- mag die niet zo snel slijten....

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:12

ik heb mijn eurostar klarissa al een jaartje of 3 en die is nog helemaal goed...als ie naar 2mnd versleten is zou ik toch ook terug gaan, dat moet niet kunnen...

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:00

Ik heb een goedkopere van HH, met kunstlederen zitvlak. Deze koste nieuw 50,-. Ik heb hem nu een poosje en er is nog niks kapot aan, ook niet op het zitvlak.

Veritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:35

Dat gaat jaren mee hoor, ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad. Al moet ik er aan toevoegen dat ik alleen rijbroeken van Kentucky en Cavallo heb. Daar is de duurzaamheid echt goed van.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:47

Nou, ook niet bij alle broeken hoor. Ik heb bijna tegelijk met die Harry's horse een Kentucky met kunstleder gekocht á 200,- , en deze is al helemaal gepild en lelijk, terwijl die HH nog echt goed is.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:13

#Ymke# schreef:
Ik heb een goedkopere van HH, met kunstlederen zitvlak. Deze koste nieuw 50,-. Ik heb hem nu een poosje en er is nog niks kapot aan, ook niet op het zitvlak.

Ja die heb ik ook in het roze al meer dan een jaar maar die ziet er nog super uit!

0charlotte0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:13

Ik heb nu 2 global ruit paardrijbroeken met zitvlak en ik kan niet meer zonder.
De ene is al meer dan een jaar oud en ik denk dat hij nog heel lang meegaat.
Ze pluizen niet en ze zijn niet zo duur Lachen

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:18

Ik heb twee Eurostar Husar broeken. Zitten heerlijk en ik heb ze al jaren. Het kunstleer is nog als nieuw. De stof wordt nu wel wat dunner. Maar dat mag ook na jaren trouwe dienst. Wil dus nog wel een nieuwe Husar, maar kan ze in de Divoza-gids niet meer vinden. Iemand enig idee waar ze nog verkocht worden? Of een model dat er op lijkt?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:05

Ik heb een cavallo champion... die heb ik inmiddels ruim 4 jaar en het leer is nog steeds prima Haha! terwijl het voor cavallo een middelmatig model is.

Ik denk dat die HH veel te snel is doorgesleten... ik heb veel kunstlederen zitvlakken van vele merken aan mijn kont gehad, maar nog nooit is er 1 doorgesleten Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:22

Ik heb er van global van 49 euro ze zijn nu een jaar of drie oud en beginnen echt te slijten maar aangezien ik ze bijna iedere dag draag vind ik dat ze het goed volgehouden hebben,Het kunstleer is nog goed maar de stof is nogal dun geworden.

migi_oompie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 09:46

Hoi hoi iedereen bedankt voor hun reactie . Mijn broek had een produktie fout en ik heb mijn geld terug gekregen . Het model broek wordt niet meer gemaakt anders had ik een nieuwe gekregen . Ik heb al een andere op het oog van eurostar die is alleen niet in de uitverkoop dus nog ff doorsparen . Pling

rapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 12:09

dolor schreef:
ik heb twee eurostar broeken met lederen zitvlak en nu na 2 jaar voel ik datde oudste wel dunner gaat worden, maar nog niet door. ik zou als ik jou was verhaal gaan halen. dit hoort niet te kunnen, ik denk zo aan een productie fout of iets.

ik zweer bij eurostar,
heb ook HH, Horka en andere merken geprobeerd.
deze bevielen me absoluut niet, binnen niet al te lange tijd,
idd kunstleder versleten.
dan maar iets meer uitgeven, maar meer waar voor me geld

celeron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 16:44

volgens mij ligt dat aan HH, ik heb dat namelijk ook al meegemaakt