Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kasparonda schreef:Ik heb een 300gram als het koud is erop liggen en zogauw het richting 10 graden gaat dus zoals nu ligt er bij mij een 0grams op en met zonnig weer tussen 12 en 15 graden gaat alles eraf.
Dit gaat al jaren zo en prima.
Ik vind een 400gram nu nog erg veel, die zou ik bewaren voor als het vriest want wat ga je hem dan opleggen.
Sappos schreef:Tja op zich kan het qua temperatuur wel denk ik. Het is absoluut niet koud het is alleen zo vreselijk nat
maar vandaag was ze toch een beetje vochtig op de singelplaats.. ik zat er ook weer aan te denken op de 0 grams deken er op te leggen.. maar ja strak wordt het weer kouder en dan moet je die 200 grams er op leggen vind het altijd erg moeilijk te beoordelen..
Als het overdag wat warmer wordt krijgt hij wel een dunnere deken op. Flew schreef:Die van mij heeft nog steeds een flink winterdek op, maar hij is ziek geweest en moet aankomen. Ik heb liever dat hij zijn energie steekt in aankomen dan in warm blijven.Als het overdag wat warmer wordt krijgt hij wel een dunnere deken op.
BE_GENTLE schreef:Mijn paard heeft de hele winter een 200 grams opgehad heeft ook een aardig vachtjemaar vandaag was ze toch een beetje vochtig op de singelplaats.. ik zat er ook weer aan te denken op de 0 grams deken er op te leggen.. maar ja strak wordt het weer kouder en dan moet je die 200 grams er op leggen vind het altijd erg moeilijk te beoordelen..
Musetta schreef:Ik heb een vraagje... Als een paard met winterdeken op stal staat en hij gaat voor een uurtje of twee in de paddock, wat leggen jullie dan op? Voor buiten dus? Zelfde grams maar waterdicht of....?