Aanvragen startkaart, *zucht*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilly

Aanvragen startkaart, *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 13:02

Wie kan mij wat duidelijkheid geven over het volgende:

Omdat ik wist wat voor hell het zou worden, heb ik het uitgesteld om mijn startkaart aan te vragen. Ik woon in Zuid Holland, ik heb al de goedkoopste verenigingen uitgezocht, want ik wil alleen een kaart-lidmaatschap hebben. Ik wil geen lessen, taken/klusjes ect.

Ik kwam uit op 2 verenigingen:
- BGV (bij alleen kaart-lidmaatschap heb je geen klusjes Knipoog )
- RV Pegasus

BGV is €150 per jaar, daarvoor krijg je alles, dus startkaart, setje coupons, Paard en Sport. Maar je betaald elk jaar €150. Dat is imo een beetje krom, omdat je toch bij verlenging minder kosten hebt als bij een nieuwe aanmelding?

Voor het totale kostenplaatje bij RV Pegasus heb ik zelf wat onderzoek moeten verrichten. Ik kwam uit op het volgende:
Lidmaatschap RV €20
Lid KNHS €33,50
Paard en Sport €27,90
Startkaart €41,25
Coupons €17,10
TOTAAL: €139,75
Registratiekosten €22,25 (weet niet zeker of deze erbij horen)
TOTAAL: €162 (met eenmalig regestratiekosten)

Moet je dan ook elk jaar weer €139,75 betalen, of betaal je dan minder. Mén, ik snap er niets meer van Ziek

Wie kan mij helpen? Voor de duidelijkheid, mijn vraag is: betaal je elk jaar hetzelfde voor je startkaart en lidmaatschap, dus ook het eerste jaar waarin je je aanmeld als nieuw lid. Of betaal je voor een verlenging minder Verward

claud1

Re: Aanvragen startkaart, *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:07

Denk dat je elk jaar het zelfde kunt verwachten
wacht nu op onze startkaart en moet geloof ik het zelfde
betalen wat een ander met verlinging heeft

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:21

das nou precies een vraag die je heel gemakkelijk bij die verenigingen kan vragen toch? Of bel gewoon de KNHS

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:23

Zou het navragen bij de verenigingen. Sommige rekenen bijvoorbeeld ook nog een klein bedrag administratiekosten per jaar.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:26

Als je alleen startkaartlid bent, betaal je in principe elk jaar hetzelfde rijtje zoals je hierboven geschetst hebt. Wel is het zo dat als jij nog helemaal niet bekend bent bij de KNHS, je volgens mij de eerste keer nog een klein bedrag erbij krijgt ivm aanmelding.

Startcoupons moet je niet meenemen in je rijtje, die hoef je niet elk jaar erbij te doen, kun je tussendoor ook bestellen.

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:27

Alleen lidmaatschap bij de KNHS betaal je maar 1 keer. En je moet je paard inschrijven geloof ik. Bovendien reke jij ook maar 1 stetje coupons. Ik weet niet hoevaak je op wedstrijd gaat maar je hebt er 2 per wedstrijd nodig en je krijgt er 16. Ik zou gewoon met die verenigingen bellen en desnoods nog met de KNHS. Paardrijden is gewoon duur, haha!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 14:28

Nah, het gaat me niet erom of het duur is of niet. Ik vond het gewoon een beetje raar. Heb inmiddels ook al contact opgenomen met 1 van de bovenstaande verenigingen Knipoog

sherrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:16

Ik dacht altijd dat de paard en sport inbegrepen zat bij de prijs van het lidmaatschap KNHS Gestoord

en ik zou inderdaad niet je startcoupens mee tellen want als je nog genoeg heb hoef je ze ook niet aan te vragen en als je te weinig heb kan je ze apart bestellen

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 15:17

Nouja, bij de eerste bestelling zitten er sowiezo altijd coupons bij in Knipoog