Ik ben op zoek naar mijn oude pony's. Ik heb er erg spijt van dat ze weg zijn gegaan, en zou nog graag een keertje een foto zien. Of hun even lekker aaien.
Hier wat over de pony's:
Okki is een grote shetlander van ik denk ongeveer 1.1O. Een vosje
Ze heeft geen papier ofzo.
De boer gebruikte haar eerst als fokpony maar elke keer kreeg ze een miskraam,
Toen mocht ik haar gaan rijden. ik heb haar zelf ingereden.
Okki is een zeer liefe shetlandpony met natuurlijk ook haar streken!
Ze was verkocht naar een man die Faby heet. Hij wou haar graag voor zijn zoons.Helaas vonden de zoons haar niet zo intessant en zo heeft ze een paar eigenaren gehad!
Nu moet ze ergens rond arnhem/zevenaar ofzo staan.
We moesten har weg doen omdat ik er te groot voor werd.
Ze was echt een pony waar mee je kon lezen en schrijven. Als ze in de wei stond ging ik lekker op haar zitten en een boekje lezen. Of verstoppetje met haar spelen.

Dusty is een schimmel ruintje van ongeveer 1.23
Ook hij heeft geen papier.
Hij was altijd onwijs eigenwijs. hij had echt zijn eigen wil.
Ik was nooit bang op hem hoe hard hij ook kon gaan.
Hij pakte altijd het bit vast en je kon er niet veel mee. Na 7 maanden heb ik besloten om hem weg te doen want ik vond het helemaal niet meer leuk, Elke dag weer een gevecht aangaan.
Dusty had een mooie neus. het was namelijk gevlekt.
dusty was niet echt van mij maar een soort lease pony. Hij stond bij ons op stal en ik mocht er echt alles mee doen wat ik maar wou. Ik zei tegen de eigenaar dat ik er mee wou stoppen.
Ze zei dat het goed uitkwam want haar zusje wou weer gaan rijden.
Helaas heeft haar zusje het niet eens 3 dagen volgehouden.
3 Dagen later op een woensdag was het een manege pony van de vossenberg.
Ik kwam er nog 1 keer in de week kijken. Elke keer als hij mijn stem hoorde ging hij helemaal hinniken enzo. Ik hoorde dat dusty verkocht was omdat hij te eigenwijs was. naar een meisje van 12/13 jaar.
ik weet niet of dit waar is en mis hem nog iedere dag.

Ik hoop dat iemand een van deze pony's herkent. Ik wil ze gewoon nog heel graag 1 keertje zien en kijken of het goed met ze gaat.
Alvast heel erg bedankt.
?