Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

skessa schreef:ik heb ook net mijn paarden afgelopen weekend voor de derde keer in 4 maanden verhuisd.![]()
Ze staan nu op een prachtplek in Drenthe, waar ze het hele jaar door dag en nacht zelfs buiten mogen lopen. De stalpaarden gaan op dit moment zodra het licht is naar buiten en komen voor donker weer binnen.
We hebben (nog) geen contract, maar zijn tot nu toe erg tevreden. Erg wordt goed gepraat tussen de partijen, dat vind ik dé manier om problemen te voorkomen.

FloortjeM schreef:De sfeer is daarmee wel meteen gezet, want beginnen met een aangetekende brief en meteen melden dat je er alleen schriftelijk over wil communiceren, is niet bepaald gezellig. Maar je zit er wel net zo 'safe' mee als met een contract.
avaluna schreef:Nou aan een contract heb je ook niet zo veel, want bij de meeste is het zodanig omschreven dat ze overal wel een mouw aan kunnen passen in het eigen voordeel...
Vandaar: eerst praten, praten en ervaringen uitwisselen met anderen die er gestald staan!
runningkawa schreef:Ik heb altijd zonder contract gestaan
Soms ging dat goed, soms niet.
Ken mensen met contract die dezelfde dingen (idd geen weidegang) mee maakten met contract.
Ergens stond dan een verwijzing dat veranderingen doorgevoerd konden worden...

runningkawa schreef:blijkbaar krabbelen mensen dat wel
Het staat er vaak gewoon in