Hoofdstelnummer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dilove

Hoofdstelnummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 14:06

Hallo,
Ik heb over een maand me eerste officiele concour. Pling En ik moet meteen met een hoofdstel nummer rijden. Heeft het paard er last van? Moet ik van te voren al oefenen met zo'n plaatje bij het hoofdstel, want het lijkt me niet zo fijn zitten. Cool
Kan iemand me misschien wat aanwijzingen geven? Bloos

Bedankt alvast Knipoog
Dilove

Dilove

Re: Hoofdstelnummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 14:21

p.s. het moet omdat ik een friese concour rijd en al die friezen lijken op elkaar volgende de jury xD (tja allemaal zwart hé Cool )
Laatst bijgewerkt door Dilove op 15-01-08 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:25

Waarom moet je met een hoofstelnummer rijden???

Ik heb dit wel een aantal keer meegemaakt met keuringen, ook onder het zadel. Daar hadden de paarden weinig last van ik vind het alleen ontzettend lelijk. Persoonlijk zet ik de nummers liever op het schabrak vast met een veiligheidsspeld.

Dilove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 14:33

1978 schreef:
Waarom moet je met een hoofstelnummer rijden???

Ik heb dit wel een aantal keer meegemaakt met keuringen, ook onder het zadel. Daar hadden de paarden weinig last van ik vind het alleen ontzettend lelijk. Persoonlijk zet ik de nummers liever op het schabrak vast met een veiligheidsspeld.

Ik vind het ook lelijk, maar ik rijd een frieze concour en volgens de jury lijken alle friezen op elkaar (allemaal zwart hé Cool ) Dus daarom!!! ik heb het eigenlijk ook liever op me sjabrak.
Maar bedankt igg !

1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:36

Vandaar, bij de laatste "Friesche paarden" wedstrijd die ik heb gereden kreeg ik plaknummers voor op mijn laarzen...