[PG] Gezocht: info over kwpn merrie en hengst/ ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HedwigO

[PG] Gezocht: info over kwpn merrie en hengst/ ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 20:36

Voor de fokker ben ik op zoek naar wat er geworden is van zijn twee gefokte KWPN paarden: Vasco en Wanita. Ik weet dat beide goed gepresteerd hebben op de pavo cup. Recente info en foto`s zijn zeer welkom. Wanita komt van Melissa x Special D (denk ik) en Vasco weet ik niet maar volgens mij was het ferro.
Laatst bijgewerkt door HedwigO op 14-01-08 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Re: [PG] Gezocht: info over kwpn merrie en hengst/ ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:40

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 20:46

wanita klopt denk ik. geboortejaar klopt iniederval en metall doet ook een belletje rinkelen. Vasco klopt denk ik niet. geboortejaar en kleur wel maar weet niet of de merrie melissa een andere stamboeknaam heeft. Het zal niet als wanita wel klopt Tong uitsteken

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 07:53

HedwigO schreef:
wanita klopt denk ik. geboortejaar klopt iniederval en metall doet ook een belletje rinkelen. Vasco klopt denk ik niet. geboortejaar en kleur wel maar weet niet of de merrie melissa een andere stamboeknaam heeft. Het zal niet als wanita wel klopt Tong uitsteken

Als je de moeder van Wanita aanklikt en haar nakomelingen bekijkt, zie je V-Power staan, stamboeknaam Vasco, M2 dressuur volgens paardenfokken.nl Knipoog.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 19:53

ja dat zijn ze dus Lachen Wat gaaf zeg! Ik zal de fokker het vertellen. Die vindt het vast geweldig Lachen