Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GhostBuster schreef:met een fries moet je heel goed blijven rijden die doen het niet zow goed in de dresuur mischien voor de kar gaat het wat betre

ladyzwien schreef:ja dat is moeilijk
het ligt aan de jury wat ze willen zienik reed mijn paard in het m1 gewoon opgericht en op de achterhand. mijjn paard vondt dat erg moeilijk, maar toch probeerde ik dat en zo trainde ik ook.
denk dat het pech is dat je nu 2 totaal verschillende jury;s hebt gehad.
Storm76 schreef:Ik heb het ook maar even gedaan! En idd even een TeM gestuurd met melding dat ze totale onzin schrijft
Sizzle schreef:Ik schrijf altijd op wat de specifieke commentaren zijn bij een jury zodat ik die kan toepassen als ik diegene weer heb. Ik doe dat al 15 jaar en het helpt echt. Zo wil de ene jury een hele voorwaardse proef zien terwijl de ander dat overhaast vind. Dat is met oprichting hetzelfde.
Het is helaas nu eenmaal zo dat niet iedere jury precies hetzelfde wil zien.
yvonnepuntnl schreef:Sizzle schreef:Ik schrijf altijd op wat de specifieke commentaren zijn bij een jury zodat ik die kan toepassen als ik diegene weer heb. Ik doe dat al 15 jaar en het helpt echt. Zo wil de ene jury een hele voorwaardse proef zien terwijl de ander dat overhaast vind. Dat is met oprichting hetzelfde.
En dan??
Pas je je manier van rijden aan op de jury ?? Dat zou ik echt nooit doen!
yvonnepuntnl schreef:Sizzle schreef:Ik schrijf altijd op wat de specifieke commentaren zijn bij een jury zodat ik die kan toepassen als ik diegene weer heb. Ik doe dat al 15 jaar en het helpt echt. Zo wil de ene jury een hele voorwaardse proef zien terwijl de ander dat overhaast vind. Dat is met oprichting hetzelfde.
En dan??
Pas je je manier van rijden aan op de jury ?? Dat zou ik echt nooit doen!
Puppetje schreef:Ik ben de TS, maar dat maakt niet uit.