Ik vroeg me af of er ervaringen waren met het oprekken van Petrie Perfect's, in verband met de coating die erop zit.(Ik ben er een halfjaar uitgeweest qua rijden, en mijn kuiten zijn schijnbaar een paar centimeter gegroeid
, kom er moeilijk in, en ik voel mijn aderen 'kloppen', het voelt echt afgekneld)Er word door de ene ruitersportzaak gezegd: 'Dat kan prima' en door de andere ruitersportzaak sterk afgeraden, en daar sta je dan als ruiter met weinig verstand van laarzen.. (dit vind ik dus van de ruitersportzaak die zegt dat het prima kan, onverantwoord als ik op motivatie afga van de andere ruitersportzaak)
Ik denk dat ik het niet ga doen (in de hoop dat mijn kuiten weer wat afslanken, ik ga het rijden weer oppakken), maar ik zou graag evengoed ervaringen willen weten.
Alvast bedankt
Groetjes Mariska
(Gelieve geen commentaar op het feit dat het hier om 'perfects' gaat, het was voor mij anderhalf jaar geleden een prima keuze die binnen mijn budget lag, cavallo's waren te breed voor mijn voet)
Die dingen had ik ooit gekocht voor tijdens shows e.d. een tijdje niet meer aangehad en dacht van zonde ik ga ze maar eens fatsoenlijk inlopen en vaker gebruiken. Ik had ze dus een keer een halve dag aan gedaan zonder zakjes na een aantal keren met zakjes en dacht dan lopen ze misschien sneller uit. Haha ik heb het geweten, kreeg ze dus echt niet meer uit. De buurman erbij gehaald, die kreeg het niet voor elkaar, de buurvrouw er nog bij
en daar lag ik in de deurpost en hun maar trekken
ahhhh dat deed zeer
. Ik stond er van te voren eigenlijk met een mes bij van uit die dingen
. Maar goed ik dus maar weer fijn op mijn oude vertrouwde leren laarzen.