IK heb bij deze site : http://www.reitsportgeschaeft.de via ebay het kieffer claudia vario hoofdstel besteld. Ik had meteen het geld ove rgemaakt, kreeg ik de volgende dag een maitlje dat het een foutje was en hun deze niet meer op hadden, en dat ze het geld terug zouden storten (155 euro)..dit is onderhand 2,5 maand geleden. Na 3 weken nog geen geld te hebben ontvangen stuurde ik maar is een mailtje waar het bleef en volgens hun was het geld onderweg.
Tot op heden heb ik nog niks van hun ontvangen en reageren ze niet meer op mijn mailtjes (wat er een stuk of 15 zijn) en de telefoon nemen ze nooit op.
Wat kan ik het beste doen??
Groetjes linda..
Silence
kassa inlichten of nog ander van dit soort programma's, volgens mij bestaat er ook een site waar je melding kan maken van dit soort internetpraktijken. Blijven mailen en bellen en schrijven en wat hulp van buitenaf inroepen.
Dit is heel vervelend, ik hoop dat je je geld terug krijgt, succes.
Dit is dus 1 van de redenen waarom ik nooit vooraf betaal ( altijd onder rembours o.i.d.) Ik denk dat je het beste nog eens een mailtje kunt sturen en daarin kenbaar maken dat je indien nodig verdere stappen gaat ondernemen(beetje dreigen met advocaat o.i.d.)Je kunt ook even contact op nemen met www.internetoplichting.nl of www.kopersbelangen.nl .Het is heel erg vervelend voor je, maar weet ook niet precies hoe het zit aangezien het een buitenlands bedrijf is.Succes in ieder geval
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 08-01-08 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt