[PG] Kibolga en Syrona

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cellibelli

[PG] Kibolga en Syrona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 21:59

GEZOCHT:KIBOLGA

ik ben opzoek voor een stalgenoot van me naar de moeder van haar paard nikki bolga.
het gaat om het paard kibolga.
de moeder van kibolga is wibolga(nu 0ng 26/27jaar oud)
kibolga moet nu ong 16/17jaar oud zijn.
Kibolga is een merrie van ong 1.70hoog,ze is bruin van kleur met zwarte manen en staart.ze had een kleine bles.en een wit voetje(misschien meer maar dat weet ik me niet te herineren)
kibolga staat als het goed is in friesland.ze stond bij een oudere vrouw achter huis,heeft daar ook een hengstveulen gehad.ze is als het goed is verkocht aan een fam met twee kinderen waarschijnlijk een dorp verderop.
Kibolga is gefokt door a.de vos in lekkerkerk.
wie weet hoe het gaat met kibolga?of wie heeft er meer info plus eventueel een foto van kibolga?

ook is zij opzoek SYRONA,bij deze haar oproep:
Ongeveer 1 jaar geleden is syrona via handelsstal Lammens uit Bergambacht verkocht.
Ze is ongeveer 7 jaar oud. Het is een KWPN vos merrie. Haar moeder is Nikki Bolga en haar vader Nikie.
Syrona is nooit van mij geweest,maar ik heb haar wel vaak verzorgd. Tevens ben ik de eigenaar van de moeder van Syrona nl. Nikki Bolga. Syrona heeft eigenlijk totdat ze verkocht werd altijd bij haar moeder gestaan.

Opvallend uiterlijk kenmerk van Syrona : ze heeft een witte bles maar aan de ene kant van de bles is ze licher bruin van kleur dan aan de andere kant van de bles. Syrona zou verkocht zijn aan een manege. Ik zou heel graag willen weten hoe het met deze lieve, aanhankelijke merrie gaat.

ik hoop iets voor haar te kunnen betekenen,en dat iemand weet waar deze paarden zijn?

alvast bedankt.
groetjes cellibelli.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-01-08 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Caps uit de titel gehaald.

Vippie

Re: [PG] Kibolga en Syrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 14:47

Kibolga en Wibolga heb ik nog verzorgd tig jaar geleden toen Kibolga nog geboren moest worden tot ze een half jaar was en ik heb van Kibolga zelfs nog foto's van toen ze veulen was en van Wibolga ook. Wauw gaaf zeg om die namen weer voorbij te zien komen. Ki en Wi hebben in Krimpen a/d Lek gestaan t.o. het zwembad schuwacht. Dus dat is zeker 20 jaar geleden en Kibolga is nu idd 20 jaar oud en waren idd van mijnheer de Vos.

Die handelaar uit Bergambacht verkoopt veel paarden naar manege de Zilverstad in Schoonhoven dus wie weet kun je daar eens proberen.

Ik hoor het wel als je de foto's wilt hebben van Ki en Wi.

dorine3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 23:09

Huh, manege de Zilverstad koopt helemaal geen paarden, ze hebben daar alleen een stuk of vijf pony's voor de manegelessen en daarvan staan de meeste er al jaren. Denk dus dat je een andere stal bedoelt...

Verder succes met de zoektocht!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 10:06

dorine3 schreef:
Huh, manege de Zilverstad koopt helemaal geen paarden, ze hebben daar alleen een stuk of vijf pony's voor de manegelessen en daarvan staan de meeste er al jaren. Denk dus dat je een andere stal bedoelt...

Verder succes met de zoektocht!

Nee bedoel geen andere stal want mijn vorige paard is ook via die handelaar naar Zilverstad verkocht (dan heb ik het wel over dik 15 jaar geleden), je kent hem wel: Zermatt die nu ergens in Drenthe staat.

Elske86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 23:25

Kibolga staat in friesland op de bult in appelscha zo ver ik weet;)