[PG] : Sardia, 15 jarige bruine merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Conquesta

[PG] : Sardia, 15 jarige bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 17:33

Ik ben op zoek naar mijn oude verzorgmerrie, Sardia. Toen ik haar nog verzorgde was ze nog helemaal onbeleerd, dus toen ze weg ging zal ze wel een jaar of 2/3 zijn geweest. Ze is toen in een trailer gegaan van de Manege de Klipper te Limbricht. Helaas weet ik niet of ze toen echt aan die manege is verkocht of dat ze aan iemand is verkocht die die trailer toevallig had.
Ik denk dat het heel moeilijk is om haar weer terug te vinden want dit is zeker 10 of 11 jaar geleden, maar ik dacht niet geschoten altijd mis...
Sardia was een bruine D-pony met zwarte manen, omdat het zolang geleden is weet ik helaas niet meer of ze aftekeningen had maar dacht van niet. Haar moeder heette Katja, misschien dat dit in het paspoort en/of papieren vermeldt staat. Sardia zal nu waarschijnlijk 14-16 jaar oud zijn.
Ik weet dat het waarschijnlijk onmogelijk wordt om wat over haar te horen hoe het met dr gaat omdat het al zolang geleden is en ik nauwelijks info over haar heb, maar als toch iemand iets meer over haar weet dan hoor ik dat natuurlijk heel graag!!!

Alvast bedankt!!!