wedstrijden rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Dream

wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 19:17

ik heb mijn startkaart aangevraagd en wil binnekort dus wedstrijden gaan rijden
Nu heb ik een beetje raare vraag, maar ik ben namelijk nu al zenuwachtig haha
Maar kan iemand me vertellen hoe zo'n dag er nou precies uitziet, waar je de coupons moet inleveren, wanneer je ze ophaald enz. en hoe meld je je aan voor een wedstrijd?

Alvast bedankt

UrielleJarig

Re: wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:40

Je kijkt op www.startlijsten.nl of de website van de KNHS naar wedstrijden. Soms kun je digitaal opgeven via Startlijsten, meestal bel of mail je even of er nog plaats is, daarna verzend je per post je coupons naar het adres van het secretariaat van de vereniging. Is het echt ver van te voren, dan stuur je gewoon je startcoupons op naar het opgegeven adres.
Een paar dagen op voorhand staat op internet de startlijst met de volgorde of de tijden erop vermeld. Je moet dat wel tot de avond van te voren controleren, want het verandert vaak nog wel.
Dan ga je naar het wedstrijdterrein. Als je op voorhand hebt betaald (dit staat in het vraagprogramma) hoef je je vaak niet meer aan te melden, sommige secretariaten vinden het wel fijn dat je even zegt dat je er bent, maar meestal hoeft het niet.
Anders moet je dus nog betalen. Het secretariaat zit 's winters in de kantine, 's zomers in de tent of in een aparte wagen. Zelf kijk ik even hoe de ringen liggen, of het programma in- of uitloopt en ik vraag hoe laat de prijsuitreiking is. Dan opzadelen, losrijden, proeven rijden, uitstappen en paard op de trailer.
Na het rijden kun je (zonder paard) weer naar de kantine of de tent. Dan roepen ze de prijswinnaars om. Daarna leggen ze coupons van de rest ergens op een tafel. En dan kun je weer naar huis Lachen

Sim

Re: wedstrijden rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:31

Zie de zeer uitgebreide FAQ. Als je na het lezen daarvan nog gerichte vragen hebt, kun je ze stellen.