Ik had een vraagje
Vinden jullie dat het nog kan ik rij 2x per week op deze shetlander afentoe ook is een sprong
vinden jullie dat dit kan?
Hier wat foto's er van

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en evt hoe zwaar hoeft niet precies te zijn.Marian_ schreef:hoe lang ben je preciesen evt hoe zwaar hoeft niet precies te zijn.
hoe groot is de pony?
ik vind je op foto's wel redelijk groot voor de pony, maar als ik dan weer kijk bij een springfoto zie ik weer dat wel wel kan
Rivjenn schreef:op foto 15 zit je neusriem niet goed.
ik vind dat je er best nog wel oppast hoor.
moonfish13 schreef:het is idd een flink stevige pony en niet zo klein. ik vind dat het wel kan.

esther_sonja schreef:ja idd past er nog op hoor
niet te groot
. friesiszwart schreef:ja hoor zolang jullie beiden er plezier in hebben.
Qua gewicht kan een shetlander je probleemloos dragen.
Carmenn_ schreef:Staat sowieso verkeerd, en er is een centraal topic..
pegasa schreef:Denk dat het wel kan, maar voor het zicht is het niet zo mooi.
LauEef schreef:Ik vind het kunnen hoor! Ik vind het zicht ook niet storend of lelijk.
saskiakefie schreef:nee, dat kan nog prima, een shetlander is erg sterk. Als je daar met een welshje reed, had ik nee gezegd
maatjaa schreef:Marian_ schreef:hoe lang ben je preciesen evt hoe zwaar hoeft niet precies te zijn.
hoe groot is de pony?
ik vind je op foto's wel redelijk groot voor de pony, maar als ik dan weer kijk bij een springfoto zie ik weer dat wel wel kan
Ik ben 1.55
en 46 kilo
de pony is rond 1.15 wel heel stevig het is eigelijk ook geen echte shetlander maar met het gedrag wel en hoe die er uit ziet ook. maar met de lengte niet
runningkawa schreef: