Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar ik zit nog te zoeken voor een foto van toen die op de manege stond.
MysticTinker schreef:Jack is inderdaad de linkse![]()
Ik denk dat de eigenaresse het ook superleuk zou vinden als ze iets te weten kwam over zijn verleden. Ze heeft hem bij een tinkerhandelaar gekocht.
Ik hoop dat je een foto kan vinden.
Azzaro schreef:hallo
Denice dit zou idd heel goed jack kunnen zijn. De tinkers zijn allemaal verkocht ik spreek de eigenaresse af en toe nog in de supermarkt. Haar dochter was een vriendin van mij. Ze hebben harry nog heel lang gehad maar geen idee of die er nu nogis.
Ik weet niet of ik fotos van ze hebmoet ik even zoeken
gr willemijn
MysticTinker schreef:Ze heeft hem gekocht van Kanters, das een tinkerhandelaar in Brabant. En tegelijkertijd heeft een zus van haar ook een tinker daar gekocht, de naam weet ik niet maar het was een zwarte, en een stuk minder braaf.
Ze heeft hem 3 tot 4 jaar dacht ik. Hij staat in Einighausen in Zuid-Limburg. Het gaat op het moment goed met hem, maar hij heeft het vaak zwaar gehad. Hij heeft altijd last gehad van zijn longen. Hij heeft ook een keer een flinke longontsteking gehad, en twee jaar geleden heeft hij luis en schurft gehad en ging het zo slecht dat ze hem bijna moesten laten inslapen. Maar hij is er weer bovenop gekomen, en nu gaat ze met hem mennen, hij is opnieuw beleerd voor de kar. Maar ik heb ze al een tijdje niet gezien.
Ik zal vandaag of morgen het mailadres eens opzoeken van de eigenaresse.
sunny_l0ve schreef:ik hoop echt dat dit hem is, zou wel heel geweldig zijn! Ik weet dat de man die ik aan de lijn had bij Caros City Tours dat er 2 naar duitsland waren gegaan en de rest naar een handelaar, meer informatie had hij niet of wou die niet geven.
Binckydenice schreef:sunny_l0ve schreef:ik hoop echt dat dit hem is, zou wel heel geweldig zijn! Ik weet dat de man die ik aan de lijn had bij Caros City Tours dat er 2 naar duitsland waren gegaan en de rest naar een handelaar, meer informatie had hij niet of wou die niet geven.
Tja, dat is gemeen, ik snap niet waarom veel "handelaren" niet gewoon zeggen waar ze heen zijn gegaan.
Azzaro als je haar weer ziet kun je even wat info vragen?
MysticTinker schreef:Jack hebben ze helaas dit jaar moeten laten inslapen omdat hij zwaar dampig was
hebben we hem "waarschijnlijk" gevonden... Wel heel jammer, maar hij heeft in ieder geval nog goede jaren gehad
Heel veel sterkte ermee...