Equi'n Motion paarden vervoer!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ninla_

Equi'n Motion paarden vervoer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 08:15

(Bij deze weet ik niet of het hier goed staat)

Ik heb pas geleden mijn pony Ninla verkocht naar het buitenland. Ze zou naar Frankrijk gaan. Ik had goede afspraken met de nieuwe eigenaren van Ninla, en ze zou opgehaald worden door Gelissen. Gelissen is helaas 3x zijn afspraken met ons niet nagekomen. Een heel drama en elke keer kregen we loze beloftes. Uit eindelijk zou Gelissen haar wel gaan vervoeren maar dan niet via hun bedrijf, nee ze hadden gewoon een franse transporteur geregeld!! Daar wisten wij niets vanaf!

Zodoende omdat de nieuwe eigenaar van Ninla nog geen internet had in Frankrijk heb ik gezocht naar een nieuw bedrijf. Zo via bokt gekeken en gelezen dat Gelissen niet alleen bij ons loze beloftes deed maar zelfs ook hier bij andere bokkers!
Ik zag dat bokker Imker een bedrijf had met het vervoeren van paarden in de Benelux! Ik heb alle telefoon nummers netjes doorgegeven aan de nieuwe eigenaar en die is vanaf Frankrijk gaan bellen. Zodoende kwamen we uit bij Imker bij Equi'n Motion. Zij heeft contact met mij opgenomen en duidelijk vertelt wat ik nog moest regelen en wat er allemaal ging gebeuren. Heel netjes allemaal.

Goed, wij een afspraak gemaakt, en allemaal netjes op tijd. Vervoer was werkelijk waar helemaal super geregeld, alles was super!! Ninla stond erbij als een koningin, en is nog 2 weken op stal gebleven bij Imker. Ik kon smsen of bellen wanneer ik maar wilde en kreeg elke keer netjes te horen hoe het met Ninla ging.

Alles is super verlopen, en Ninla was gister veilig aangekomen in Frankrijk bij de nieuwe eigenaar!
Dus bij deze wil ik zeker een dikke pluim geven aan Imker, en als iemand zijn paardje moet vervoeren zou ik hun zeker aanraden!
Ik vond het allemaal super gaan, en dat stelt je zelf enorm gerust als je je paardje helemaal naar het buitenland moet vervoeren en je er zelf helaas niet bij kan zijn!

Stephanie.

TurboTinker

Re: Equi'n Motion paarden vervoer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 08:22

Ellende is het,die vervoers bedrijven,
Maar fijn dat deze te vertrouwen was, want het is maar afwachtten of je paard op plaats van bestemming aan komt.

HEeeft ze ook een website?

Ninla_

Re: Equi'n Motion paarden vervoer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 08:49

Snackie schreef:
Ellende is het,die vervoers bedrijven,
Maar fijn dat deze te vertrouwen was, want het is maar afwachtten of je paard op plaats van bestemming aan komt.

HEeeft ze ook een website?

Ja ze heeft ook een website: http://www.equinmotion.nl