Nou vandaag echt een mega blamage
op wedstrijd. Mijn eerste verliespunt.....Het ging niet echt lekker, want mijn knolletje was heel bang voor de kantine die aan de bak vastzat. Dit resulteerde in zeer anstig wegspringen etc.
nou had ik dus 152 punten( dat is natuurlijk al rampzalig), maar nu heeft de jury achteraf strafpunten toegekend, waardoor ik 146 punten had en dus een verliespunt.
Na het bestuderen van mijn protocol heeft de jury dus bij een onderdeel eerst een 4 gegeven en daarna -4, waardoor het cijfer dus een nul is. een nul betekend dat ik het onderdeel niet getoond heb, maar dit is niet waar! Ik heb het zeker wel getoond, uiteraard niet zo netjes, maar wel getoond. waarom geef je anders een 4 in 1e instantie? Het ging om een overgang van galop naar draf... Hier staat ook niet eens commentaar bij????
Voor een ander onderdeel, eerst een 3 en daarna -2, waardoor ik een 1 kreeg. (dit ging over een overgang van stap naar draf, hij draafde gewoon weg, alleen wat angstig)
Ik wil hier dus tegen in beroep gaan, maar weet niet hoe???
ik heb het KNHS al gemaild en wacht op een antwoord.
Dat het rijden echt bagger was ben ik helemaal met de jury eens (daar waren die 152 punten ook naar), maar ik vind het raar dat er achteraf allemaal punten afgetrokken worden, wat resulteert in een verliespunt.
Wie heeft dit ook meegemaakt en welke acties heb je ondernomen?

Over in beroep gaan weet ik niks.. denk ook niet dat het veel uitmaakt, want het is jou woord tegen het woord van de jury.. tja waar denk je dat de KNHS achter gaat staan? echt niet tegen zijn eigen juryleden..
(ik ben echt heel kritisch, ik heb ook vaak genoeg hoge punten gereden, terwijl ik dat niet terecht vond)
) balen zeg van die verliespunten, maar idd, het was voor je held-op-sokken wel een goede training moet je maar denken...
hij heeft het door. en de andere keer resulteerd het dus in een verliespunt!