Heeft iemand recent nog besteld bij The Equestrian Store?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Heeft iemand recent nog besteld bij The Equestrian Store?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 13:04

Hoi

Ik wilde even weten of er iemand is die recentelijk nog iets besteld heeft bij the equestrian store in Ierland. http://www.theequestrianstore.com
Ik heb hier nl in 2006 tot tevredenheid 4 dekens besteld, scheelde veel geld met in Nederland. Afhandeling was prima, ging allemaal goed. Ik vond het wel spannend omdat je vooraf moest betalen met een creditcard maar het ging allemaal goed.
Een vriendin van mij heeft in september 2007 daar dus ook een bestelling gedaan, geld overgemaakt en jullie raden het al, niks meer gehoord, gezien. Kortom, de bestelde deken is nooit afgeleverd.
Ze probeert nu al maanden d.m.v mails contact te krijgen. ook heeft ze diverse malen geprobeerd te bellen maar ze krijgt niemand aan de lijn.
Nu was ik eigenlijk benieuwd of er hier iemand is die daar de afgelopen maanden nog heeft besteld en of dit wel goed gelopen is.

ingvdh

Re: Heeft iemand recent nog besteld bij The Equestrian Store?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:39

ik heb in augustus dekens besteld en deze had ik binnen een week in huis. Kreeg vlot en goed mails van ze.

Vreemd hoor, ik hoop dat het goed komt.

Jos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:59

Ik heb ook bestel, bestaald en tot op heden niets.
Dit komt door DHL overigens, daar zijn de nodige fouten gemaakt en daar zijn we nog druk mee in de weer.
Krijg wel antwoord (niet altijd, in het begin althans, maar ik ben nogal hardnekking en de aanhouder wint) op mijn e-mails (bewaar zel wel) en men is er daar ook me bezig om alles nu goed voor elkaar te krijgen.
Ben wel benieuwd wanneer ik nu mijn deken ga ontvangen...............
Maar hier kunnen ze dus niets aan doen, men is wel vriendelijk naar mij toe.

Jos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 14:32

Up date:
Ben net gebeld door ASHE Equestrian, het pakket wordt door DHL als vermist opgegeven en ik krijg een nieuw pakket thuis gestuurd.
Als het goed is heb ik het volgende week maandag in huis.
Ik ben benieuwd.
Ik vind het een prima Duivel oplossing en ik hoop dat het nu wel goed gaat met DHL.
Ze hadden een computerstoring gehad en er zijn nu 3000 pakketten in Eindhoven die ze niet kunnen uitgeven. Boos!

Jos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:40

Je raad het nooit, net is het pakket bij mij afgelevert Sigaar , snap er nu helemaal niets meer van, van DHL wel te verstaan.
Maar even gebeld met Ierland om het andere pakket af te zeggen, leek mij wel zo netjes.
Had vlot iemand aan de lijn en men was vriendelijk.
Succes met jou vriendin en ik hoop dat het goed komt.
Denk dat er ergens een misverstand is, of het is verkeerd afgelevert of zo iets dergelijks.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 10:32

Ik heb in juli 2007 nog een bestelling gedaan bij deze firma en van mijn kant niets dan goeds! Ze waren heel correct, nette mailwisseling en ik had het snel in huis.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:20

RUI-->TAO