Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Judith_ schreef:Misschien heeft ze bij haar vorige eigenaar anders op stal gestaan. Licht langer aan, warmere stal minder buiten ect.
. Moet toegeven, het is wel vrij snel, maar misschien zat ie flink in z'n vacht? Die van mij is nog niet zo erg aan het verharen, komt nog wel
romantic schreef:Ze staat onder een doorsnee waterdichte winterdeken, al vanaf het koud word, dus medio september, ik heb haar in oktober geschoren maar toch krijgt ze weer zo'n lange vacht.
S avonds staat ze op stal.
Zal ze het nou zo koud hebben? of is het iets anders?
romantic schreef:Ze heeft de zelfde winter deken om die ze bij de vorige eigenaar ook had, als ik bij paarden bij ons in de buurt kijk hebben die allemaal een korte vacht en een veel dunnere deken, dat vind ik dus zo raar. ik hoop dat er nog meer mensen zijn met verklaringen. allemaal bedankt in ieder geval voor jullie tips
Judith_ schreef:Misschien heeft ze bij haar vorige eigenaar anders op stal gestaan. Licht langer aan, warmere stal minder buiten ect.
Nu is het dit jaar wel een stuk kouder, dan zal ook wel wat mee bepalen denk ik.