Anky rijjasje..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous_

Anky rijjasje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 23:16

Ja nu zullen jullie wel denken er zijn hier al meerdere topics over, maar ik heb pas geleden het Anky jasje gekocht met de hoge kraag. Nu had ik net een paar topics doorgelezen waar bijna iedereen het een belachelijk maf kraagje vond wat er op zit, nu is mijn vraag, wie vind dit wel mooi?? Ben al bijna aan het denken om het te ruilen als ik al die reacties zie Bloos Bloos

brenpasbeau

Re: Anky rijjasje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:20

ken je geen foto plaatsen?
want ik weet niet welke jas je bedoelt

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:21

idd foto?

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:22

ik vind em eerlijkgezegd ook niet mooi....
maar die dressuurrok daarentegen vind ik prachtig

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:22

ik denk dat je het moet dragen omdat jij het mooi vind!!!!!

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 23:23

Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen Bloos

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 23:26

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:30

Ik vind dat jasje ook nie mooi ik heb die andere van anky maar het maakt toch niet uit wat er andere mensen van vinden als jij hem mooi vind zie ik het probleem niet

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:33

ik moet zeggen dat ik hem echt foeilelijk vindt Bloos
maar je moet je nix van anderen aantrekken, als jij hem mooi vindt, moet je er gewoon lekker mee gaan rijden Knipoog

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 23:34

Ik heb dat andere ook aan gehad, maar vond dat met die kraag net wat sjieker voor dressuur.. Eens wat anders. Maar omdat ik op twee andere topics zoveel reacties las dat het zo'n lelijk ding was begin ik te twijfelen of ik hem nog wel aan durf Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:34

Ik vind het een heel mooi jasje.Als je het zelf mooi vind moet je het dragen.

Er zijn er bij ons nog op stal die het jasje willen kopen ,als ze geld hebben.

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 23:36

Maar hoezo eigenlijk zo ontzettend lelijk? Het enige verschil zit 'm in de kraag, en als ik hem aan heb valt ie eigenlijk net als andere kraagjes, alleen is deze kraag wat groter/ grotere flappen. Maar het verschilt natuurlijk ook of je springt of dressuur rijdt.. Als ik zou springen zou ik deze niet gekozen hebben.

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 00:03

Begin nu echt steeds meer te twijfelen. Vind dat het niet alleen gaat om of ik het mooi vind, wil ook wel dat andere het een beetje mooi vinden. Als ik sommige reacties op die andere topics lees gaat mij toch de zin over om hem aan te doen. Maar heb in ieder geval de bonnen nog dus ga binnenkort maar eens terug en nog een paar keer andere aan doen. Wat misschien ook scheelt is dat ik het gepast had zonder die witte blous eronder, misschien zag het er te kaal uit met die lage kraag, dat ik daardoor die hoge heb..

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:14

Joh, niks van aantrekken !! Gewoon lekker dragen. Mijn dochter rijdt er al een jaar mee en de meeste mensen vinden het heel mooi staan (zie voor foto's mijn profiel). Die paar die dat niet vinden: nou èn !

Ik zie ook heel veel mensen met jasjes waarvan ik denk: daar zou ik niet in willen rijden en die zijn er zelf ook blij mee.

Durf gewoon je kop boven het maaiveld te steken en trek het lekker aan. Hier op Bokt levert alles wat net een beetje anders is dan het gemiddelde (waar iedereen kennelijk aan moet voldoen) of het feit dat er Anky op staat meteen een storm van negatieve reacties op: niks van aantrekken. Jij vindt het mooi dus lekker mee gaan rijden !

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:19

Als jij het een mooi jasje vind:) gewoon aantrekken meiss!!
ik denk ook dat hij er op de foto anders uitziet als dat je hem gewoon aanhebt, meschien staat ie wel super mooi en krijg je veel leuke reactie's.
op de foto is het niet mijn ideale jasje Knipoog maar meschien als ik iemand zie die hem aanheeft dat ik hem echt heel sjiek vind staan.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:04

Ik vond hem op Anky d'r site niet zo mooi, maar in het profiel van Netje vind ik hem beeldschoon! Gewoon aandoen, ziet er heel chique uit hoor. En daarnaast idd, wat kan jou het schelen wat de rest ervan vindt?

lizzyke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:05

als ik hem aan ze bij dat meisje op het profiel van netje vind ik hem erg mooi hoor Knipoog en het is dan ook niet zo standaard als al de jasjes van de andere ruiters, das veel cooler Cool k mag ook nog een nieuw jasje dus ik ga ff zoeken of ik hem toevallig tegen kom Pling

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:35

als ik hem in het profiel zie vind ik die kraag niet heel erg opvallen, het heeft wel iets chiques. ik zou zelf nooit zoiets kopen, vind het ook gewoonweg te duur Bloos . maar als ik hem had zou ik hem zeker aantrekken! voor de dressuur vind ik hem heel mooi

x_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:23

Ik heb er zelf ook eentje, ik vind hem wel leuk hoor en m'n vriendin heeft er ook een.

en Als jij hem leuk vind dan koop of draag je hem tog gewoon ,hebben hun daar wat over te zzeggen .Als jij hem nou maar leuk vind . Trek je niks aan van de andere! Knipoog

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 21:37

En stel nou dat je in een vier- of achttal gaat rijden? Is dat dan net zo goed toegestaan? Of moet je dan weer allemaal ongeveer hetzelfde hebben...

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 04:47

Nou sorry dat ik het zeg, maar dit is bewijs dat de kwaliteit van de topics hier op Bokt.nl toch echt omlaag gaan..

Dus anderen vinden dat jasje niet mooi. Who cares? Jij vindt 'm mooi, en daar gaat het toch nog ALTIJD om????

Werkelijk, om hier een topic over te beginnen.. Dat vind ik pas durven! Bloos Weet je hoe onzinnig Huilen van het lachen

Dus lef heb je wel, hup, jij, jasje aantrekken! ROFL

loveAstrixy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 10:26

ik vind het een mooi jasje hoor! Gewoon aantrekken als jij het mooi vind.

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 11:49

Skitter schreef:
Nou sorry dat ik het zeg, maar dit is bewijs dat de kwaliteit van de topics hier op Bokt.nl toch echt omlaag gaan..

Dus anderen vinden dat jasje niet mooi. Who cares? Jij vindt 'm mooi, en daar gaat het toch nog ALTIJD om????

Werkelijk, om hier een topic over te beginnen.. Dat vind ik pas durven! Bloos Weet je hoe onzinnig Huilen van het lachen

Dus lef heb je wel, hup, jij, jasje aantrekken! ROFL

Cursus overdrijven gehad zeker..
Volgens mij mag iedereen nog altijd zelf weten waar iemand een topic over begint. Dus hou dat aub voor je. Dat was helemaal niet mijn vraag of ik dit topic had moeten beginnen. En moet je daar lef voor hebben *LOL*

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:51

_Daniella_ schreef:
Ja nu zullen jullie wel denken er zijn hier al meerdere topics over, maar ik heb pas geleden het Anky jasje gekocht met de hoge kraag. Nu had ik net een paar topics doorgelezen waar bijna iedereen het een belachelijk maf kraagje vond wat er op zit, nu is mijn vraag, wie vind dit wel mooi?? Ben al bijna aan het denken om het te ruilen als ik al die reacties zie Bloos Bloos

Waarom vraag je zoiets aan ons?
Jij hebt het gekocht omdat JIJ het mooi vind. Je moet niet iets kopen wat een ander mooi vind,maar wat je ZELF mooi vind.
Wees trots op je jasje. Knipoog En ga niet af op andermans mening!

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 11:59

Mijn vraag was gewoon of er ook mensen waren die het wel mooi vinden, omdat ik alleen negatieve reacties las. Was gewoon benieuwd of er eigenlijk wel een aantal mensen waren hier op bokt die het wel mooi vinden. Wat maakt het uit, ik zie wel vaker topics waarvan ik denk is dit nou echt nodig. Maar dat ga ik niet zeggen, is ieder voor zich.