Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Alleen als je als 1e moet beginnen moet je wel lang op de prijsuitreiking wachten
OemmiejO schreef:Daar heb ik nou helemaal geen last van. het maakt mij dus echt niet uit of ik als eerste of als laatste moet starten. (hoewel ik liever als laatste start, dan hoef je niet zo lang te wachten op de prijsuitreiking.)

daffodil schreef:Ik kan spreken vanuit zowel de ruiter- als de jurykant en ik durf wel te zeggen dat het niet uitmaakt! Bij mij niet in ieder geval, ben net zo makkelijk eerste geworden terwijl ik als eerste gestart ben als laatste geworden terwijl ik als laatste gestart ben.
Als ik aan het jureren ben en de eerste rijdt een steengoeie proef word ik daar alleen maar blij van! Denk je echt dat een jury voorzichtig gaat punten omdat anders straks iedereen in de 210 zit??? Geen hond die daarbij stil staat.
Wat Tantjeuh zegt zit wel een beetje een kern van waarheid in, maar in mijn geval dan eerder andersom. Zie ik een onderdeel wat continu verkeerd wordt uitgevoerd en dan is er eindelijk één die m super uitvoert, wordt ie ook goed beloond!

Sizzy schreef:Het maakt mij echt niks uit. Als je goed rijdt, kunnen ze toch niet om je heen. Of je nu als eerste start of niet![]()
Aranel: weet jij dan wel waar de jury op let als je als laatste moet starten?