Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Grondwerk lijkt me een prima begin. En probeer dat ook eens in de bak als er ook andere paarden zijn.
Ik zou om te beginnen de oorzaak daar eens gaan zoeken. Vervolgens neem je les van iemand die SNAPT waar het over gaat. Jij mist overduidelijk kennis op een aantal vlakken; doe daar wat aan!!!ikke schreef:Een 5-jarige die M gelopen heeft![]()
Ik zou om te beginnen de oorzaak daar eens gaan zoeken.
Het is geen schande om die kennis niet te hebben, het pas een rampje als je geen moeite doet om je die kennis eigen te maken. Zonder kennis geen kunde, zonde kunde geen inzicht en ervaring heeft dan al geen nut meer.......
montyjansen schreef:misschien weet jij meer maar, ik kan niet vinden dat het paard M heeft gelopen.
Citaat:Mistake is een New Forest, met zo zijn eigen karakter.
Hij is pas 5 en op z'n 4e geruind, dus hij is nog best fit.
Hij is het beste vriendje van Damash, topfit en reed bij zijn andere eigenaar M2!
ikke schreef:montyjansen schreef:misschien weet jij meer maar, ik kan niet vinden dat het paard M heeft gelopen.
Simpele blik in iemands profiel levert soms een heleboel informatie..............
aerdenhout1 schreef:MMMMM...en in september van 2007 zocht je nog een paard of pony en had je pas een jaar rijervaring??
Is het niet toevallig een paard van de manege waar je rijdt??
Apple schreef:Misschien moet je Mistakes naam ook maar even veranderen. Wat voor goeds kan er nu komen van een paard dat Mistake heet?