Synthetische rijlaarzen van HKM

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doriangi

Synthetische rijlaarzen van HKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 18:49

HKM heeft nu ook een variant op de BR Moda laarzen! Ik heb ze deze week in een ruitershop gepast en ze zitten echt wel goed en soepel, ik heb ze gelijk gereserveerd... Knipoog
Ze kosten 69,95 € en zijn daarmee ook een stuk goedkoper dan de BR Moda laarzen. Ze zijn verkrijgbaar met of zonder veters, helaas zijn ze niet in verschillende hoogtematen verkrijgbaar...

Foto:

Afbeelding

CynthiaV

Re: Synthetische rijlaarzen van HKM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 20:27

Ik zag ze bij Animo ook op de site staan, ik denk dat ik binnenkort maar eens ga kijken.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:58

Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen en ik ben ook nog zoekende naar de winkel in (de kop van) Noord-Holland die deze laarzen leveren.

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 10:06

Ik heb ze gekocht maar tot nu toe heb ik er nog niet mee gereden Bloos Gewoon omdat m'n weide er veel te slecht bij ligt.
Verder zitten ze wel goed, alleen zijn ze voor het mooie 3 à 4 cm te kort, als je iets minder lange onderbenen hebt lijkt me dit geen probleem..
't Blijft natuurlijk passen! Mssn even informeren naar een winkel die HKM verkoopt of ze deze laarzen ook kunnen leveren?
Klant is koning toch! Haha!

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:23

ze zijn wel mooi maar waren voor mij super laag maar vallen ook wel smal!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:24

hmmm ze zien er mooi uit, en de prijs is ook mooi.Ik denk dat ik ook eens ga rondkijken voor deze laarzen.