Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
imker schreef:Als een trailerboer niet terugmailt, dan zou ik niet eens zaken met ze willen doen. Dan evt. wel het merk dat ik wil, maar dan bij een andere dealer.

Ulaney schreef:We hebben net de Hotra Salinero gekocht
Kan niet wachten tot dat ie dr is !
Martine__ schreef:Als het goed is moet dat niet bij de Salinero zijn. Wel bij de Otello. Daar hadden wij last van luchtbellen. Toen hebben wij hem ''ingeruild'' en een Salinero voor gekregen. Die heeft daar geen last van..
Elegance schreef:Martine__ schreef:Als het goed is moet dat niet bij de Salinero zijn. Wel bij de Otello. Daar hadden wij last van luchtbellen. Toen hebben wij hem ''ingeruild'' en een Salinero voor gekregen. Die heeft daar geen last van..
Dat probleem was niet gekoppeld aan een bepaald type. Kwam bij meerdere types voor, even een slechte beurt van de houtproducent. Tegenwoordig is dit probleem uit de wereld. Ben het trouwens bij meerdere merken tegengekomen...
). Wij hebben hem bij Hotra zelf gekocht, ook heel tevreden over hun service.
) maar hij staat bij mij altijd binnen, ik gebruik m niet vaker dan 1x per week (hooguit) en desnoods ruil ik m gewoon wat eerder in.

friesiszwart schreef:Wij hebben een 2 paards trailer van Hotra (Jumper) en met zadelkamer. Enkele maanden oud nu en inmiddels al vele kilometers gemaakt. Ideale wegligging. Paarden gaan er zonder probleem in en uit. Wel op het standaardmodel extra aanpassingen laten maken zoals een veulenrek, vastzethaken buitenkant en een wiel. Voor mij de ideale trailer zo.