Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felicity schreef:Is helemaal uit gezocht.
Wij hebben namelijk geen standaard croma. Maar een uitgebreide (zo komen ze niet standaard uit de fabriek). Is door de fiatdealer zelf gedaan aangezien hij eerst voor privegebruik zou zijn.
Bestaan er ook lage trailers zonder klep?
ikke20 schreef:over hotra hoor ik veel verhalen over slechte afwerking met wanden/bodem dus vaak rotte wanden.
ikke schreef:ikke20 schreef:over hotra hoor ik veel verhalen over slechte afwerking met wanden/bodem dus vaak rotte wanden.
Ik moet uit eigen waarneming (trailer van stalgenoot) beamen dat de afwerking inderdaad wel eens te wensen overlaat.
Zij had binnen 6mnd allemaal blazen in de wanden (loslaten van de coating). Uiteindelijk heeft ze een nieuwe trailer gekregen.
ikke20 schreef:maar bij de hotra hoor ik er wel erg veel
Elco schreef:En idd ik zou ook geen hotra kopen iemand bij ons op stal had er 1 en na 2 jaar konden er nieuwe assen onder waren namelijk helemaal verrot!!!! Trailer van 2 jaar oud!!!!!
ikke20 schreef:het is handig alleen vind ik persoonlijk dat het paard er teveel beweegruimte in heeft. dus ze gaan makkelijk van de ene kant naar de andere kant vallen
Totaal kentekengewicht 1.300kg.Dees schreef:Ik heb in 1998 een Weijer gekocht, type Favourite, een blauweTotaal kentekengewicht 1.300kg.
We zijn nu dik 9 jaar later en dat ding heeft geen enkele dag wat gemankeerd. Alles is nog origineel. De bodem is nog steeds kneiterhard en hoewel de mooie blauwe kleur wel wat is gebleekt, zijn ook de trespa zijkanten nog gaaf. De polyesther kap staat nog net zo strak als altijd. De originele rubber gietvloer is nog steeds goed, de zijkanten ervan hebben we eens nagekit een paar jaar geleden.
Als je de trailer van de onderkant bekijkt, subliem! Zelfs al zou mijn bodem gans verrot zijn, dan nóg kan er geen paardenhoef door de bodem zakken omdat ze bij Weijer gewoon de draagbalken doordacht hebben geplaatst (precies daar waar het paard staat).
Vrienden die mijn trailer leenden, waren allen uitgesproken enthousiast over de wegligging.
Kwa uiterlijk ben ik al enige tijd aan een nieuwe trailer toe (lees: hij glimt bepaald niet meer van al het buiten staan). Maar ik durf geen ander merk te kopen, zo bang dat die me lang niet zo goed gaan bevallen. Het zal dus gewoon weer een Weijer worden.
Dees schreef:Haha, laat die van mij nou net wél een rolzeiltje hebben