Ik heb wel een adres erbij gekregen, maar ik ben op zoek naar een email adres om in contact te komen met deze mensen.
het gaat op deze 2 shetlanders.
2 merries :
Naam: ( bij ons heette ze Toos)
Merrie
is 4 jaar. ( kan anders doorgegeven zijn)
Vos bont
vrij dominant, een beetje happerig wanneer ze geen traktatie kreeg.
Naam: ( bij ons heette ze Fleur)
Merrie
ook 4 jaar
Vos bont
Was toendertijd een beetje schuw, ( andere pony was dominanter en de baas)
was een lieve maar onzekere merrie.
deze merrie had toendertijd de langste manen van de 2.
Deze merries zijn bijde heel goed verkeersmak. We zijn van jongs af aan wezen wandelen en keken nergens van op of aan. de eerste merrie is bereden geweest. ( helaas vepest door iemand) en heeft toen lange tijd niemand op z'n rug gewild. Merrie 1 ( toos) heb ik ook een beetje bekend gemaakt met men tuig. ( niet verder geleerd)
deze merries zijn nu al bijna 1 jaar verkocht en ik zou ze graag weer eens willen zien.
Ik ken ze van veulens af aan, heb er veel voor gezorgd en ze veel geleerd. het waren toch mijn lust en leven. heb toen helaas ze niet mogen kopen, maar zou ze dolgraag willen zien.
Ook zou ik willen weten hoe het met ze is.
Ik weet niet of (toos) het nu nog steeds doet, maar als ik de wei in kwam dan hinnikte op een rare manier en dan kwamen ze altijd in volle galop naar me toe rennen, en ik zit nog steeds met de vraag of ze dat nu nog doen.
Misschien komt dit raar over, ik ben ook 17 maar hield ontzettend van deze beestjes.. nu nog steeds.
wie kan me helpen?
merrie 1 ( toos)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TADEHV8W.jpg
merrie 2 ( Fleur)