Startkaart..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous_

Startkaart..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 21:19

Heb een vraagje over het aanvragen van een startkaart. Kon hier op bokt geen antwoord op mijn vraag vinden, op de site van knhs ook niet helemaal dus vandaar mijn vraag: Als je een bestaand lid bent bij de knhs, en je vraagt een nieuwe startkaart aan, duurt het dan net zo goed 2 tot 3 weken?

Op de site van knhs stond:
Bij het activeren van een bestaande combinatie hoeven niet alle gegevens opnieuw te worden opgestuurd, wel moet een 'mutatieformulier startkaartaanvraag' worden opgestuurd. Ook wanneer een actieve combinatie moet worden overgezet naar een andere vereniging, moet hiervoor een 'mutatieformulier startkaartaanvraag' worden opgestuurd.

Het zit namelijk zo: Ik heb 2 jaar geleden bij een ponyclub gezeten in een ander dorp. Nu na 2 jaar ben ik lid bij een paardenclub/ ruiterclub. Ik sta nog bij de knhs geregistreerd, vandaar dat ik me afvroeg of het dan misschien sneller gaat ivm het niet meer hoeven aanmelden van mijn gegevens ens.
Ik wil eigenlijk midden januari beginnen met wedstrijden, maar op de knhs site staat dat als je je startkaart na 1 dec aangevraagd hebt (zoals ik Frusty ) je hem pas eind januari binnen hebt.
Wie kan mij antwoord geven?

A_n_n_e_

Re: Startkaart..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 21:25

ik denk dat je hem idd pas in januari krijgt..maar eind weet ik niet..
ik weet dat ze gesloten zijn van 22 december tot 2 januari geloof ik, want ik heb net mn startkaart binnen, maar er klopt iets niet, dus ik moet ook wachten,,maar kan gelukkig wel gewoon starten..! Haha!

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 21:30

Oh dat is wel fijn dat je net zo goed kunt starten!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 08:56

Wat jij schrijft gaat over een bestaande combinatie; dus jij met hetzelfde paard/pony.
Je aanvraag zal nu gewoon als nieuwe aanvraag worden behandeld.

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 12:18

Nee, ik zei dat ik eerst bij de ponyclub zat en nu bij een ruiterclub dus kan sowieso niet met hetzelfde paard. Was toen met een pony en wil nu dus met een paard starten. Maar ze hadden mijn persoonsgegevens nog wel..

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 14:07

ik denk trouwens dat het even lang duurt..want je nieuwe club moeten ook al jouw gegevens hebben. En mischien dat die er ietsjes eerder is..maar de knhs moet het denk ik van jou ruiterclub je gegevens horen..wat je hebt dus een ander paard dus waarschijnlijk ook een andere combinatie nummer??

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 21:42

Ja wel ander combinatienummer maar mijn persoonsnummer hadden ze nog. De ruiterclub heeft mijn gegevens al, de KNHS ook. Ook de gegevens van paard enz. Is vorige week opgestuurd naar de KNHS..