Ik vroeg me iets af..
Op een manege staan veel pony's, maar er zijn vooral erg veel ruiters/kinderen/mensen die met ze omgaan.
Kunnen manegepony's een bepaalde ruiter herkennen? En in hoeverre zouden ze dat kunnen? Alleen aan rijstijl, of ook echt aan stem en omgaanswijze?
Ik ben zelf namelijk manegeruiter en ik heb het idee dat ik wel een soort band heb met m'n lievelingspony.
Ik rijd niet alleen in de les erop, maar ga ook vaak naar wedstrijden op andere terreinen en rijd officiele wedstrijden met hem. Dus ik was benieuwd naar jullie mening daarover.
Ik zelf denk dat ze met rijden sowieso wel ruiters kunnen onderscheiden. Niet op persoon, maar ze voelen heel goed dat iemand een goede/slechte ruiter is. Op stal geloof ik dat als je écht heel erg veel tijd besteed aan een band, dat je die ook met een manegepony wel kunt opbouwen.
Ik ben heel benieuwd wat jullie hierover denken.
maar dacht ik toen nog niet over na) en toen werd de instructrice in de bak er achter ERG boos op 1 van de zoveel eigenwijze Fjorden daar dat het paard schrok. Maar: hij sprong opzij tegen een vriendin van mij aan die daar stond en liet mij ongedeerd liggen.

. 

)
ik me eigen pony