Help! Wat moet ik aan naar een clinic?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FenDT

Help! Wat moet ik aan naar een clinic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 12:56

Ik weet niet of het hier goed staat, anders moet iemand het maar even temmen.. Lachen

Afgelopen zomer heb ik meegedaan met de Welsh cup en toen ben ik in de finale 4e geworden. Alle finalisten (Dat waren er 7 die overgebleven zijn van álle inschrijvingen) mogen 4 januari naar een clinic van Coby van Baalen. Super gaaf natuurlijk maar ik heb geen idee wat ik aan moet trekken Clown Is misschien een beetje een rare vraag maar kan ik gewooon mijn alledaagse 'kloffie' aan en moet ik mijn pony invlechten of moet hij witte bandages of weet ik wat om?

Ik heb echt geen idee dus wie mij kan helpen....?!

Edit: Ik zie nu pas wat een rare vraag dit eigenlijk is haha.. Vork

sandr0

Re: Help! Wat moet ik aan naar een clinic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:01

mijn bijrdijster is tijdje terug naar een clinic geweest van evert de jong. Zij moest aan: witte rijbroek, witte blouse, witte handschoenen en zwarte body warmer. Verder haar haren netjes in een knot met netje en Boris( paard) moets uiteraard ook netjes in de vlechten, wit sjabrak en witte bandages. Ziet er wel zo netjes uit. Ik zou als ik hjou was gewoon even informeren bij de organistatie van de clinic. Dan weet je t zeker wat je aan moet en kan je zelfverzekerd aan je clinic beginnen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:03

Ze hebben bij ons op de manege een enkele keer een clinic gehouden en daar moest in wedstrijdtenue gereden worden, maar dat werd ook naar de deelnemers gecommuniceert. Maar ik moet zeggen dat het wel erg kort dag is als je daar nu nog niets over hebt gehoord, even de organisatie bellen dus.

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 13:10

Ik heb wel al een brief gekregen over de datum tijd enz. Alles is dus goed geregeld. Er werd alleen niet vermeld wat je aan moet doen, maar ik denk dat ik daarvoor maar even ga bellen Lachen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:28

Gewoon witte broek aan doen en een mooie bodywarmer of trui. Haar in een knot en je paard vlechten en witte bandages en wit sjabrak. Dat is altijd goed en ziet er verzorgt uit.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:30

Ik heb 1 keer meegedaan aan een clinic van het Fjordenstamboek. Toen mocht iedereen gewone rijkleding aan Lachen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:34

Ik zou zeggen, rijkleding. Haha! En een beetje verzorgd.
Ik doe mijn paard nooit bandages om, dus ook niet voor een clinic. Een clinic is toch om iets van te leren. Niet wie er het mooist uitziet. Verward

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 18:31

Als er niets staat, ook niets bijzonders doen. Dus gewoon je allerdaagse rijbroek en laarzen. Cap mee. Verder heb ik niet eens bandages dus die zou ik ook niet aanschaffen. Ik zou dan gewoon peesbeschermers omdoen. Vlechten lijkt mij ook overdone.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 19:10

Zoals ik de meeste heb zien doen: Witte broek, witte Blouse, zwarte bodywamer of vest. Voor je paardje witte bandage's, peesbeschermers en wit dekje Lachen ik zelf zou geen banadage's gebruiken. Gewoon gewoon zoals je normaal ook rijdt. Maar wit is toch de meeste geziene kleur die ik op clinics heb gezien Clown

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 10:56

Ik ben al eens eerder naar de clinic geweest waar jij aan mee gaat doen, dit jaar kom ik ook weer (met ponymeisje).

Gewoon witte broek aan met een leuk/net shirt erop. Of een ander leuk setje. De meesten hebben de pony's wel ingevlochten en in de witte bandages, maar je valt echt niet uit de toon als je dat niet hebt hoor Knipoog Gewoon waar jij je prettig bij voelt.

Iig tot bij Coby Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 13:43

Aangezien het vanuit een wedstrijd was zou ik gaan voor wedstrijdkleding. Of in ieder geval netjes wit met zwart.

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 14:18

Ik zou mezelf en beetje netjes aankleden.
Witte rijbroek aan, laarzen oppoetsen, en iets nets erboven aan. (Blouse met bodywarmer, nette aansluitende trui, wat dan ook, als het er maar verzorgd uitziet.)
Je eigen haar in een netje of een staartje en het haar van je pony ook invlechten.
Verder een wit shabrak en evt witte beschermers/bandages.

Ik zou, als ik met mijn pony ergens zou moeten voorrijden, me hoe dan ook een beetje representatief aankleden. En dit is een clinic van Coby, dat is niet de eerste de beste, dus hiervoor zou ik het zéker doen. Lachen

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:02

Ik zou inderdaad zelf netjes gekleed gaan, bijvoorbeeld witte rijbroek en een nette trui of bodywarmer met iets nets eronder, en je paard/pony invlechten en een wit dekje onder het zadel.

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 12:13

Royaltjuh schreef:
Ik ben al eens eerder naar de clinic geweest waar jij aan mee gaat doen, dit jaar kom ik ook weer (met ponymeisje).

Gewoon witte broek aan met een leuk/net shirt erop. Of een ander leuk setje. De meesten hebben de pony's wel ingevlochten en in de witte bandages, maar je valt echt niet uit de toon als je dat niet hebt hoor Knipoog Gewoon waar jij je prettig bij voelt.

Iig tot bij Coby Knipoog

Ik heb wel witte bandages maar mijn pony is een Welsh cob en heeft dus lekker behaarde benen. Dan vind ik het denk ik mooier om gewoon met ''blote'' benen te gaan, anders ziet ze er zo ingepakt uit Sigaar En aangezien ze lange manen heeft en je haar hals en hoofd niet zo goed ziet als je aan het rijden bent vlecht ik het zowieso wel in... Ja, tot bij Coby dan maar he Lachen Met wie ga jij mee eigenlijk?

In ieder geval bedankt allemaal!

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:21

als het er niet bij vermeld is indd gewoon nette rijkleding aan doen.
Bandageren zou ik niet doen als je dat normaal ook niet doet. Maar gewoon een schoon dekje en nette rijkleding is altijd goed (gewoon een nette trui of een bodywarmer). Het is namelijk meestal ook weer niet de bedoeling dat je in een slobbertrui aan komt zetten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 15:27

In wedstrijdtenue, plastron weglaten en jasje vervangen door een nette getailleerde zwarte bodywarmer (evt. kan donkerblauw of groen oid ook nog wel, maar niet in je roze slobberige bloemetjesbodywarmer)

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 17:39

FenDT schreef:
Ik heb wel witte bandages maar mijn pony is een Welsh cob en heeft dus lekker behaarde benen. Dan vind ik het denk ik mooier om gewoon met ''blote'' benen te gaan, anders ziet ze er zo ingepakt uit Sigaar En aangezien ze lange manen heeft en je haar hals en hoofd niet zo goed ziet als je aan het rijden bent vlecht ik het zowieso wel in... Ja, tot bij Coby dan maar he Lachen Met wie ga jij mee eigenlijk?

In ieder geval bedankt allemaal!

Ohja, bij een cob staan idd geen bandages. Nouja, gewoon leuk setje (met wit, of gewoon een andere leuke kleur) aantrekken. Ze kijkt heus niet naar je kleding hoor Knipoog
Ik ga met de winnares kleine maat mee, zij staat bij mij op stal en ik geef haar les. Dus ze vond dat ik mee moest als degene die haar alles geleerd had Knipoog Nou, dat vind ik geen probleem Knipoog

Jimmylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 11:00

Helemaal netjes maken hoor!:)

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 14:25

Zoals inderdaad wordt gezegt, witte rijbroek, laarzen netjes oppoetsen, net shirtje aan doen met een bodywarmer erboven!
En ehh... Coby houd van netjes!

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 14:29

Zou inderdaad ook in wedstrijdtenu gaan

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 22:32

Urielle schreef:
In wedstrijdtenue, plastron weglaten en jasje vervangen door een nette getailleerde zwarte bodywarmer (evt. kan donkerblauw of groen oid ook nog wel, maar niet in je roze slobberige bloemetjesbodywarmer)

Zoiets zou ik ook doen ja Ja Bijvoorbeeld een nette witte rijbroek met een zwarte coltrui die netjes aansluit. Witte handschoenen, haar in een knot (eventueel met netje) of nette vlecht en je laarzen netjes gepoetst.
En voor je pony inderdaad een mooi wit dekje, bandages of peesbeschermers zou ik weglaten.. Anders lijkt je pony net zo'n cadeautje met dat dikke haar Lachen.
Je rijdt wel een clinic, dus is wel zo netjes als je dan representatief ten tonele verschijnt Lachen.
Veel succes met het kiezen van je kleren en het rijden van je clinic!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:46

Iets waar jij je lekker in voelt. Dus als die oude zwarte rijbroek het lekkerst zit zou ik gewoon die aantrekken.

Misschien ben ik ouderwets of te nuchter maar ik zou mezelf nooit zo opdirken voor een clinic..ik kom voor een les en niet om gekeurd te worden op uiterlijk.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:03

Juul_Dwienus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 14:13

Ik ga ook naar Coby Haha!( ben et stalgenootje/lesmeisje van Royaltjuh Knipoog) ik doe witte rijbroek en trui v/d stal aan, blauw dekje+blauwe bandages. verder vlecht ik d'r in.
Idd tot bij Coby! Ja