Zijn kleur was bruin met zwarte manen/staart en hij had een witte bles en als ik het nog goed heb 2 witte voetjes (heb helaas geen stand/rijfoto's)
Er werd mij verteld dat er Arabier in zat en dat hij Z gelopen had op jongere leeftijd, er zaten heel veel knopjes op alleen was ik toen nog niet zover om die allemaal te kunnen gebruiken.

Tourouk kwam bij ons op de pensionstal te staan (waar ik toen in der tijd als meisje weleens helpte en een verzorgpaard had)
Hij kwam uit Belgie, zijn eigenaren toen ook, Jan (en Marian?) Hij had daar op een manege gestaan voor een jaar en liep daar af en toe in de manegelessen mee werd mij verteld.
Ik heb hem het laatste half jaar van zijn leven mogen verzorgen en rijden, heb ermee gelest en onwijs veel van geleerd. Helaas werd hij de laatste 2 maanden zo ziek dat hij uiteindelijk is ingeslapen...
Telkens rond deze tijd van het jaar ga ik er weer aan denken en ben toch wel benieuwd of iemand mij meer informatie over hem kan geven want zijn eigenaren toen (waar ik nu geen contact meer mee heb omdat ze zijn verhuisd naar het buitenland) hadden hem ongeveer anderhalf jaar.
Dit is Tourouk, hier stond hij een paar weken bij ons op stal:

Meer foto's heb ik helaas niet..
Ik ben benieuwd, bedankt alvast!
Groetjes Kimmy