ik zoek Erna lankhorst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tukje

ik zoek Erna lankhorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 01:07

ik heb jaren lang geweest van zomer 1992 als stalhulp tot dat ik mijn paard huwanda daar gekocht had in 1995 en in 1997 ging verhuizen naar manege Schalkhaar. Anton en reinie zijn met welverdiende pensioen, maar ik heb van mijn vader gehoord dat hun dochter ( Erna) voor haar zelf was begonnen in Wenum Wiesel????? of Epe??????.

Ik zou graag in contact komen met Erna Of haar vader ( als die nog in de paarden zit) Helaas is het contact verbroken, Ik heb er een geweldige tijd gehad vooral in het begin!!!!, en zou graag willen weten wat er met de paarden is gebeurd, en of erna verder is gegaan met de stalhouderij.

groet, Gempie

Imker

Re: ik zoek Erna lankhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:44

Als je googled kom je al meteen een Erna Lankhorst tegen, ik weet niet of dat degene is die je bedoelt?
Anders kun je ook nog HYVES proberen, daar heb ik nog niet gekeken.

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:35

hoi, inderdaad erna lankhorst geeft les op een aantal paarden op een soort van manege,, njh een weiland met paarden en een bak, ik rijd er niet.Het is inderdaad in wenum. Ik rijd op verzorgponys van een man die altijd een kerstkaart krijg van de stalhouderij lankhorst ik dacht in heerde of epe. ik weet niet op hij die nog steeds krijgt. Dus of de stalhouderij er nog is weet ik niet.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 17:02

Dit soort topics zijn niet bedoeling vanwege privacy gegevens. Je kan beter andere wijzes proberen om haar te traceren.

Hierbij een slotje Lachen