ik ben van plan om thermolaarzen aan te schaffen maar ik weet niet goed welk merk. zelf zat ik te denken aan harry's horse, heeft iemand daar ervaring mee??? raad je hh aan of juist af?? welk merk hebben jullie?
kitty_gomez
Geplaatst: 21-12-07 22:10
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ze eerst van BR gehad maar daar kwam de voering mee naar buiten als ik ze uit trok. Vorig jaar heb ik fijn (veel goedkopere zelfs) bij de welkoop gekocht, heten volgens mij spirale...
heb 4 paar:P die lompe van divoza voor uitmesten enzo(passen niet in de stijgbeugels ) En de mountain horse ice high rider(erg fijn voor rijden zijn heel elegant:)) 1 paar van BR 1 paar van HH
maar moet erbij zeggen dat die ice high riders erg fijn zitten maar zij ook wat duurder dan andere maar gaan ook uiterst lang mee!
ja Br zolen helemaal platgelopen zeker?:P gelkussentjes is misschien een oplossing? die van MH zijn gelukkig niet zo lomp pe hee lompe krengen van divoza:P
Ik heb altijd het probleem dat ze te kort zijn, die thermo laarzen. Die van BR in ieder geval wel. Dan blijf ik achter mn zadelblad haken. Maar met die kou komt het idee toch weer naar boven om ze aan te schaffen...
Die MH highrider, zijn die een beetje hoog? En zijn die van plastic of van leer? Eurostar heeft ook een thermolaars, iemand daar ervaring mee?
ik heb thermolaarzen van mountain horse, en die bevallen prime,, heb ze al 5 jaar lang, vorig jaar net nieuwe gekocht.. en voordeel is dat ze er in verschillende hoogtes en breedtes zijn,,
Vind die van eurostar ook heel mooi om te zien, maar ben wel eens benieuwd als iemand daar ervaring mee heeft..
Ik heb ze van Mountain Horse. Fijne laarzen , lekker warm en ik kan er ook prima mee rijden. ik vind ze voor het mooie wel net iets te kort maar heb daar geen last van.
Ik heb ook de rimfrost riders van Mountain Horse en ben er heel erg blij mee. Ze zijn niet zo heel lomp en je hebt toch nog een beetje gevoel in je kuiten.
Ik heb ook thermo laarzen van Harry's Horse. Ze zijn wel vet warm en zitten goed alleen met rijden blijven ze snel aan je beugel haken waardoor ze stuk kunnen gaan.
Ik heb ook thermolaarzen van hh Ze zijn wel echt super fijn en warm maar met rijden niet want ze zijn behoorlijk lomp dus je moet echt oppassen om niet in de beugel te blijven hangen als je zou vallen.
Ik heb een vriendin hier op bokt en die heeft ze ook van HH. Ze vind ze lekker en erg fijn, maar met rijden moet je niet voor smalle beugels zorgen, want met Thermolaarzen blijf je hangen (zijn breder dan rijlaarzen.)
ik heb hele fijne van Dafna, gekocht bij de horseplaza ik kan dr gewoon mee rijden en dr zit als t ware een soort sok in die je dr uit kunt halen, zodat je em kunt wassen. ongeveer hetzelfde idee als wat dr in de ouderwetse skeelers zat, als je begrijpt wat ik bedoel