Nu heb ik altijd chaps met schoenen gehad en dat was ook prima, want je kunt altijd gauw je schoenen aan schieten en gaan. Maar ik vind laarzen eigenlijk mooier en chiquer staan... Ik wil, als ik laarzen neem, wel laarzen met een rits er in, want ik heb vrij dunne enkels en dikke kuiten, en dat wordt dan heel slobberig bij je enkel.
Ik ben ook wel iemand die veel bezig is met de verzorging en ik loop wel regelmatig door de modder of door de stal om te mesten. Dus leren laarzen is dan wel mooi, maar is dat wel verstandig? Ik haal erg graag even een doekje overheen als ik thuis ben, maar dat duurt soms wel even. Chaps en schoenen is daarentegen minder netjes, maar wel praktischer en minder duur (dus hoeft minder lang mee te gaan!). Ik heb op dit moment van die gaither-achtige dingen, maar die vind ik fijn, maar niet erg mooi. Ze zijn nu echt oud en versleten en passen ook niet heel netjes om je been heen. Dat wordt het dus niet.
Wie heeft tips voor iets moois en iets handigs/niet te duurs? O ja, ik ga dus morgen!! Ik ben al een poos aan het zoeken, maar ik ben er dus nog niet uit, maar ik moet er nu uit zijn!!
Heerlijk. Nieuwe dikke pikeur sokken er in en ik kan er weer helemaal tegenaan!