Leren rijlaarz van loesdau

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

November

Leren rijlaarz van loesdau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 13:34

Lederstiefel 'Paris'.

Eleganter Field-Boot für gehobene Ansprüche mit elastischer Front-Schnürung und langem Reißverschluss an der Schaftrückseite, wodurch das An- und Ausziehen erleichtert wird. Mit Echtleder-Innenfutter und erhöhtem Außenbogen

dit staat erbij, maar ik kan gewoon echt geen duits..dus kan iemand dit even voor mij vertalen?
en zijn er mensen die ook wat bij loesdau hebben besteld? hoe was de levertijd en kwaliteit?

alvast bedankt

Silence

Re: Leren rijlaarz van loesdau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:35

Het vertalen moet ik even voor gaan zitten.

Ik ga zelf regelmatig naar een Loesdau winkel.
Bestellen is erg duur, verzenden naar NL kost €20.

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:25

Eleganter Field-Boot für gehobene Ansprüche mit elastischer Front-Schnürung und langem Reißverschluss an der Schaftrückseite, wodurch das An- und Ausziehen erleichtert wird. Mit Echtleder-Innenfutter und erhöhtem Außenbogen

Elegante veld-laars (gebruiks..) voor statige aanspraak (komt statig/chique over) met elastische voor-sluiting (veters) en lange ritssluiting aan de achterkant van de schagt, waardoor het aan en uittrekken vergemakkelijkt wordt. Met echt lederen binnenvoering en verhoogde buitenbogen (ik denk dressuurbogen).

Wordt het hier wat duidelijker van?

November

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 15:26

helemaal duidelijk,
dankjewel!