[PG] : Funny Face, 14-jarige bruine ruin met één maanoog

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Macusa

[PG] : Funny Face, 14-jarige bruine ruin met één maanoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 00:27

Afbeelding
(tweede poging, het onderwerp voldeet niet aan de criteria)
Dit is Funny Face. Hij moet nu ongeveer 15 jaar zijn. Ik verkocht hem in 1998 via Simons in Hoeven aan ene Yvonne uit Hellevoetsluis. Hij stond langs het kanaal richting Spijkenisse bij een pensionstal. Zelf kocht ik hem met 6 maanden en heb hem gehad tot en met 5 jaar.
Vanwege een verandering van mijn persoonlijke omstandigheden kon ik hem niet meer houden. Ik had en heb heel erg veel verdriet van dat afscheid. Mijn Funny Face was mijn alles. Ik las juist voor mijn topic verwijdert was dat hij wellicht in Rotterdam is. Weten jullie iets meer?

Otje

Re: [PG] : Funny Face, 14-jarige bruine ruin met één maanoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 14:46

Ik ken iemand die voor een vriendinnetje de E pony Funny Face tussen de paarden heeft gestart tot ca. anderhalf a 2 jaar geleden.

Als je meer wil weten zal je me even moeten pben, omdat het over andere mensen gaat en ik niet 100% het fijne weet, alleen dat deze funny face zo omgeving rotterdam/capelle a.d. Ijssel stond.

Mits jouw Funny Face ook een E pony was, anders hebben we het over een totaal ander dier Knipoog

Arthurvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 14:50

wat is de afstamming van hem?

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 11:30

ik heb hem een paar jaar geleden gezien
ik weet dat hij op manege charlois heeft gestaan in de tijd dat ik daar reed zo'n 7/8 jaar geleden
toen is hij als het goed is naar zwijndrecht gegaan

het laatst heb ik hem gezien (ik geloof) in 2001 of 2002 als pension paard op de rotterdamse manege in kralingen
hier heb je hun site http://www.jockeyclub.nl misschien kan je ze bellen of funny face daar nog staat
hij had daar trouwens nog wel de zelfde naam
ik zag hem daar met een vrouw

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 18:38

MsMarit @ bokt heeft hem een tijdje verzorgt!

Moeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 23:19

Reactie op Funny Face,

Ik ben de eigenaar van de mooiste pony van Nederland Funny face . De 14 jarige ruin met een maanoog. Hij staat op de Rotterdamse manege. Ik heb hem nu 5 jaar en ben nog heel gelukkig met hem. Hij ziet er nog fantasisch uit en ik zou heel erg graag kennis maken met zijn eerste eigenaar. We reizen veel samen. In de zomer verblijft hij met mij in Frankrijk. Daar staat hij lekker buiten. We maken dan samen veel buitenritten, we trainen ook. hij kan namelijk nog steeds erg mooi lopen, springen enz. Ik heb altijd heel veel succes met hem, iedereen vindt hem nog steeds erg mooi. Hij blijft nog wel erg ondeugend maar daarom ook erg leuk en hij ziet er nog heel jong uit. Ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem. Hij is dan ook voor nog geen miljoen te koop.

Marja Moeling

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:46

Het paard is gevonden! Haha!
Wat super zeg!
Hier komt een slotje en jullie kunnen lekker verder kletsen via PB e.d.