Ik had eventjes een vraagje. Vorige week beet Fristi mij heel erg hard in me arm, met opzadelen. Ik dacht eerst dat het uit vervelen is, maar nu begin ik toch te twijfelen. Want ik ze doet het nu al meer dan een week. En gisteren en vandaag deed ze het ook met dr deken op en af doen. Gewoon omdat het pijn doet 'denkik'. Ik ging dus samen met een ander voelen, dan bijt ze en schopt met dr voorbeen richting mijn hand en met dr achterhoef. En gaat draaien happen en oren in haar nek. Hiervoor heeft ze nog nooit zulke nukken gehad. Er zitten geen wondjes en het is ook geen schuur plek, dus vandaag en gisteren zonder zadel gereden. Want daarvoor dacht ik dat het klieren was. Maarja als het gewoon als ik mn hard er net op leg al is..
Ik heb ook weleens gehoord, dat een paard een kneuzing had op die plek. Zou dat het kunnen zijn? ( maar ik snap niet hoe er een kneuzing door een singel kan ontstaan? ) Wat denken jullie dat het is, het doet echt pijn, want ze bijt me nooit.. en heeft nog nooit eerder gebeten..
In ieder geval rijd ik de komende week niet met zadel dan kijk ik verder, maar als het echt wat is, rijd ik natuurlijk helemaal niet meer. Tot het over is.
Nou, ik hoor jullie aan of opmerkingen/suggesties/oplossingen wel..
GELIEVE ALLEEN TIPS