Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mocht geen deken meer op. echt heel zielig! hij moest van de DA ook naar buiten. heel zielig. stalletje helemaal verwarmd gehad 
Tempus schreef:Ik heb thuis nog wollen dekens liggen ( grote van het leger) en had laatst een fleece met hals gekocht. Kan ik er die twee dekens onder doen?

Dees schreef:Oh Angelo, je moet nog leren quoten
Voor ieder merk deken is een positieve dan wel negatieve ervaring te bedenken. Been there, done that. Ook van HH is wel het een en ander te melden, zo vind ik dat HH dekens dikwijls schuurplekken veroorzaken. Uiteraard is iedere deken stuk te krijgen.
De pasvorm en ligging van de Horseware-lijn is onnavolgbaar. Vaak geimiteerd, nooit geëvenaard.
Of de TS bereid is zover in de buidel te tasten, moet zij zelf bepalen.
Ik heb zelf 2 paarden en die dragen Amigo-dekens. Ik koop ze via http://www.theequestrianstore.com en dat scheelt aanzienlijk in prijs. Goedkoper dan de betere HH
maar is AngelAAA niej o
happyangie schreef:Dees schreef:
maar indd wel weer schuurplekken bij hh ik ga ff op die site want jij stuurt checke( heb nu schoft beschermer erop maar dtt is niks) thnx heh