[PG] Chrispet, 15/16-jarige bruine ruin, Engels Volbloed

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Damber

[PG] Chrispet, 15/16-jarige bruine ruin, Engels Volbloed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 20:55

Inmiddels is het 4 jaar geleden dag ik Chrispet voor het laatst heb gezien. Chrispet was mijn verzorgpaard en ben hem uit het oog verloren toen de eigenaresse hem ging verhuizen.

Hij heeft op duindigt gelopen, daarna heeft hij op de riouwmanege en de 's Gravenhaagse manege gestaan en ik weet dat hij is verhuisd naar Voorschoten. Wat er precies is gebeurd weet ik allemaal niet. De eigenaresse kan ik niet meer bereiken en ook van Chris is geen spoor meer te vinden. Chris was best een heethoofd, maar had/ heeft een gouden karakter.

Hij werd Chrispet (Chris) genoemd, maar in zijn papieren staat Charlyboy. Omdat er al een Charlyboy op duindigt liep, heeft hij de naam Chrispet gekregen. Hij loopt niet meer op duindigt omdat hij daar een peesklap opliep ongeschikt werd voor de sport. Ik heb Chris ruim 2 jaar gedaan. Ken jij Chris, weet je waar hij staat of weet je of hij uberhaupt nog leeft, heb je foto's?? Laat het mij dat aub weten??

Omschrijving:

Donkerbruin met zwarte manen en staart.
Een klein kolletje.
ongeveer 1.65 m

Alvast bedankt!!!

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:31

hoi hoi

Bedoel je crispet van constance jongejan. Hij heeft voordat hij naar de riouw ging jarenlang op manege cavalier gestaan. mail me maar voor info als het de goede chris is . groetjes