Blue Label broeken van Cavallo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Blue Label broeken van Cavallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 23:10

Hoe bevallen de Blue Label broeken van Cavallo? Ze zijn duur, maar zijn ze ook goed? Pluizen ze niet? Warm genoeg?

gollempje

Re: Blue Label broeken van Cavallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 08:14

Bij mij vielen ze perfect, de lengtematen dan. Ik had hem niet gekocht, omdat ik de kwaliteit niet weet. Hoorde van mensen op bokt dat ze wel goed waren, alleen het klittenband moet niet tegen de broek aankomen.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:48

Ik heb er toen eentje gepast, maar kon er geen vinden die me echt mooi zat... Niet voor ieder figuur geschikt dus, maar dat is met elke broek denk ik. Ja

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 14:27

Ik heb er eentje gekocht. De lengtemaat zit mij als gegoten, meestal zijn broeken veel te kort.
Ze moeten wel net zo lang meegaan als de Eurostar Corsica vind ik, dus enige jaren. Als de broek gaat pluizen, breng ik de broek zo terug.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:57

Ik zit er ook aan te denken om hem te kopen, maar ik wil eerst eens wat meer ervaringen horen voor ik er 1 koop Haha!
Germie, heb je er 1 met of zonder kunstleer?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 19:58

Uiteraard zonder kunstleer, met kunstleer vind ik niets.
Broek zit perfect, maar heb nog niet met broek op het paard gezeten.

MISTRAL94Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:18

Zijn dat die broeken die qua stof op de Klarissa ed lijken? Ik heb een broek van Cavallo in handen gehad waarvan ik denk dat ze heel snel gaan pluizen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 20:22

62% polyamide, 38 % katoen.

De klarissa is inderdaad een enorme rotbroek, pluist verschrikkelijk. Deze stof voelt even anders vind ik. Maar ik heb er nog niet mee gereden, weet dus niet of de broek pluist. Dan ga ik er zo weer mee terug, want ik heb er specifiek om gevraagd: een broek die niet pluist.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:26

Hij pluist vooral door de klitteband die aldoor op de broek zit als ze gewassen zijn (heeft de eurostar veel minder). Het kruis vind ik echt verschrikkelijk, de rits. Heb me er vorige week op doorgereden. En hij gaat lubberen.

Ga toch weer voor de eurostar, ook al pluist die

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 20:31

Lubberen? Dan ga je er toch mee terug? Dat hoort namelijk niet hoor voor zo'n dure broek.

Ben ooit eens teruggegaan met een een pluizende Horka broek. Wat werd er tegen me gezegd? Ik mocht er geen stro mee sjouwen. Dus ik direct zo: ja, ik til stro tussen m'n benen en in m'n kruis. Boos!
Na heel wat gezeur is er wat aan gedaan. Toen ik de broek terugkreeg was het na 1 keer rijden weer zo, ik dus weer terug. En later nog een keer. Ik weet niet meer welk model het was, maar dat was een broek die minstens net zo erg is als die van Eurostar.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:41

Pff ik ga niet weer terug naar de divoza. Ik krijg toch geen geld terug, maar dat is een andere discussie

mhtimmerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:43

ik heb hem ook. met kunst ledere zitvlak.
een super broek. pluist helemaal niet.
zit prima, fijne stof
ik denk wel dat het een broek is (niet lelijk bedoelt) die niet voor de wat dikkere billen bestemd is,hij accentueerd dat wel

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 07:57

_Inga schreef:
Pff ik ga niet weer terug naar de divoza. Ik krijg toch geen geld terug, maar dat is een andere discussie

Als je maar duidelijk maakt dat je in je recht staat wel. Zij horen een degelijk produkt te leveren. Dat betekent of vervanging of reparatie of geld terug als voorgaande niet naar wens is. Je moet ze wel de kans geven om het op te lossen.
Zelf heb ik gehad met een thermobroek die bij de eerste keer op het paard volledig uitscheurde. Daar zat ik met een blote kont op het paard (ja, je kon m'n onderbroek zien). Dus ik terug, en aangezien m'n maat niet meer op voorraad was kreeg ik netjes m'n geld terug, zonder gezeur hoor.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 08:17

Ik heb nu al een jaar of 6 broeken van cavallo..
Maar ben er helemaal weg van, heb ze wel altijd met zitvlak..

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:07

wij verkopen ze nu ongeveer een jaar.
goede reacties op gehad, ik geloof dat we 1 broek terug hebben gehad vanwege pluizen, die is terug gestuurd en hebben er netjes een nieuwe voor gekregen.

goede pasvorm, nette prijs.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:11

germie schreef:
_Inga schreef:

Als je maar duidelijk maakt dat je in je recht staat wel. Zij horen een degelijk produkt te leveren. Dat betekent of vervanging of reparatie of geld terug als voorgaande niet naar wens is. Je moet ze wel de kans geven om het op te lossen.
Zelf heb ik gehad met een thermobroek die bij de eerste keer op het paard volledig uitscheurde. Daar zat ik met een blote kont op het paard (ja, je kon m'n onderbroek zien). Dus ik terug, en aangezien m'n maat niet meer op voorraad was kreeg ik netjes m'n geld terug, zonder gezeur hoor.

Ik heb het geprobeerd met onder andere met Roeckl handschoenen en petrie rijlaarzen. En ik ga daar geen heibel schoppen, dat vind ik associaal

Aline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:30

Ik heb een paar maand nu een Cavallo blue label broek. Ik vind de pasvorm goed, hij zit erg lekker, valt mooi lang. Lubberen zoals ik hierboven ergens las, doet hij bij mij helemaal niet. Ook blijft de kleur goed, ik heb een donkerblauwe en is nog precies hetzelfde als toen ik hem kocht. Wel pluist hij ietsjes onderaan waar het klitteband per ongeluk op de stof is gekomen maar verder is hij nog mooi.

Ik had trouwens eerst een waarvan een stuk van de drukknoop miste en dus niet dicht kon. Kwam ik pas tijdens dragen achter maar kon hem (bij Divoza) gewoon omruilen voor een een nieuwe broek met goede drukknopen.

Ponybokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 08:51

Ik heb er ook één. Het is echt een fijne broek die heerlijk zit, ik vind hem ook warm genoeg, zeker een aanrader!

Clown

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 21:04

Heb er nog niet mee gereden (bak is bevroren), maar op de fiets is de broek warm genoeg met dit weer. Mijn voeten kunnen minder goed tegen de kou. Ik heb overigens een grijze.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:23

Ik heb hem gepast maar vond hem bij het kruis niet lekker zitten en hij is erg syntetisch en dat in combi met een wintec zadel in de zomer...bah

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:16

Ik heb hem ook.

De eerste die ik had was onwijs gaan pluizen en lubberen en heb nu een nieuwe maar die doet precies hetzelfde, helaas.
Niet geschikt voor intensief gebruik dus vind ik !

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:21

ik heb er twee, met leren zitvlak, ze zitten heerlijk en voor mijn figuur een prima broek, maar ze pluizen wel, het klitteband moet er niet tegen aan komen, ik heb ook allemaal pluizen in de knieholtes, das minder...maar qua draagcomfort vind ik het super broeken!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:17

Ik heb er ook eentje met (kunst)leren zitvlak. Het is mijn lievelingsbroek, haha! (heb dan ook niet het budget voor pikeur, kentucky e.a. dure merken en het model van eurostar zat me minder lekker.)
Ik zie vanzelf hoe lang hij mee gaat, hij is nu nog prima Lachen Heb de broek ongeveer 4 a 5 maanden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 21:59

Heb er nu voor het eerst mee gereden. Nog geen pluizen gelukkig. Zit goed, niet te glad en niet te stroef.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 10:10

Ik heb er een zonder een leren zitvlak. Ik vind het stof veel steviger uitzien/voelen dan de eurostar. Inmiddels al regelmatig gewassen en nog geen pluizen o.i.d. Denk alleen dat ik een beetje teveel ben aangekomen. Hij zit een beetje strak Bloos .