Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovesHerPony schreef:Springen bitloos mag (mits je bij dressuur 1 wp hebt)
Bij western mag het tot de paarden 6 zijn (weet ik niet zeker)
Bij dressuur mag het niet
Meer weet ik zo niet te vermelden, anders neem even contact op met de bitloze verening (als ik het goed zeg)
Oakland1990 schreef:De reden dat het niet mag op het KNHS is dat als iemand wint zonder bit dat het daarop geschoven zal worden en ellenlange discussies zal uitlokken.
Oakland1990 schreef:De reden dat het niet mag op het KNHS is dat als iemand wint zonder bit dat het daarop geschoven zal worden en ellenlange discussies zal uitlokken
juval schreef:is het ook niet zo dat je de teugels bij dressuur niet persé aan het bit vast hoeft te hebben... dus wel met bit, maar de teugels aan de neusriem ofzo... ik dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen/gehoord.
JoviBan schreef:Oakland1990 schreef:De reden dat het niet mag op het KNHS is dat als iemand wint zonder bit dat het daarop geschoven zal worden en ellenlange discussies zal uitlokken
Hoe kom je hierbij?
juval schreef:is het ook niet zo dat je de teugels bij dressuur niet persé aan het bit vast hoeft te hebben... dus wel met bit, maar de teugels aan de neusriem ofzo... ik dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen/gehoord.