[PG] Roxy, voskleurige merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flot

[PG] Roxy, voskleurige merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 20:51

Wie kent deze pony? Haar is Roxy (weet niet of dat nu nog zo is) ze heeft op een paardenmelkerij gestaan en is deze zomer samen met haar veulen verkocht aan iemand in Witharen. Die heeft haar ook weer doorverkocht, waarschijnlijk aan iemand in de achterhoek. Het is een merrie met brede bles, 4 witte voeten schofthoogte is ongeveer 1.35. Ze is de moeder van mijn veulen (staat erbij op de foto) en vraag me af waar ze is.

Afbeelding
Afbeelding

summer1994

Re: [PG] Roxy, voskleurige merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 21:16

hoii hooii... ik weet het niet zeker maar bij ons in de kantine hangst een blaadje met een merrie die tekoop staat lijkt er heel erg op en heet ook roxy.. wat is haar leeftijd?

flot

Re: [PG] Roxy, voskleurige merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 21:31

summer1994 schreef:
hoii hooii... ik weet het niet zeker maar bij ons in de kantine hangst een blaadje met een merrie die tekoop staat lijkt er heel erg op en heet ook roxy.. wat is haar leeftijd?

Hoi, heel erg bedankt voor je reactie. Ik weet niet hoe oud ze is. Zou je door kunnen geven wat er in de advertentie staat? Ik heb het telefoonnummer van de man die haar van de zomer in bezit had, ik kan hem (na de kerstdagen) even bellen en de leeftijd navragen dan weten we of het overeen komt.