ik hoor namelijk vaak dat mensen na een dergelijke studie gewoon achter de kassa van de AH terechtkomen...
ben benieuwd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
obsession schreef:Ik werk in de paarden en daar heb ik geen enkele opleiding voor gevolgd.
Ik leer meer op deze stal dan op deurne dat weet ik zeker.
En als jij met je deurne diploma en ik met mn ervaring voor de zelfde baan solliciteren word ik aangenomen en jij niet!
obsession schreef:Ik werk in de paarden en daar heb ik geen enkele opleiding voor gevolgd.
Ik leer meer op deze stal dan op deurne dat weet ik zeker.
En als jij met je deurne diploma en ik met mn ervaring voor de zelfde baan solliciteren word ik aangenomen en jij niet!
Gail schreef:Allemaal gel~*l. Het draait in het paardenvak allemaal om instelling; hard kunnen werken en de juiste mentaliteit, dus ook stront scheppen ipv alleen maar willen rijden. Een praktijkadres kan net zo leerzaam zijn als Deurne, maar de kansen van iemand met of zonder Deurne op een baan zijn ook zwaar afhankelijk van de persoon zelf. Als je na Deur4ne achter de kassa komt hoeft dat niet aan de opleiding te liggen maar was je zelf misschien niet gemotiveerd of goed genoeg.
sanne222 schreef:wie van jullie heeft er een opleiding paardensport of paardenhouderij gedaan en werkt er nu dan ook in de paarden?
ik hoor namelijk vaak dat mensen na een dergelijke studie gewoon achter de kassa van de AH terechtkomen...
ben benieuwd!