Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lenneke_ schreef:Krijgt ie dan geen wintervacht? Ik heb Anouar vanaf het begin dik ingepakt, maar doordat hij dag en nacht buiten staat heb ik hem toch gedeeltelijk moeten scheren
zijlie schreef:Hoi, wij krijgen zondag onze pony, een negen jaar jonge fjordenmerrie met overgewicht. Ze staat nu binnen maar bij ons komt ze helemaal buiten te staan met inloopmogelijkheid. Ze zit dik in haar wintervacht en is geen deken gewend maar nu net nu ze komt is het echt koud. Zouden jullie haar een deken op geven? Graag advies!
Dank!!
tita schreef:Ik zou goede deken voor hem kopen dus eentje van rambo bv die goed gevoerd is en waterdicht.
2 dekens voor een paard is helemaal niet comfortabel.
Hoeveel je op wilt doen dat ligt aan jezelf mijn pony een stalpony staat nu onder 370 grams rambo deken.
Wordt het dadelijk kouder dus onder de 5- dan komt er een 550 grams deken op (rambo)
happyangie schreef:en rambo schijnt niet echt super te zijn een thor van hh is net zo goed voor minder geld!!
grove bewering het is verdorie de enige deken waarbij je 3 jaar garantie krijgt....Nina_rex schreef:happyangie schreef:en rambo schijnt niet echt super te zijn een thor van hh is net zo goed voor minder geld!!
Nou, ik heb regendekens van HH gehad en die waren uiteindelijk niet 100% waterdicht (en daarmee voor een buitenpaard eigenlijk waardeloos, dan kunnen ze beter geen deken ophebben).
Bucas en Horseware (en dan met name de Rambo-lijn) staan er algemeen om bekend dat de dekens echt 100% waterdicht zijn. En dat ze jaren meegaan, ken verschillende mensen die Bucas en Rambo dekens hebben van bijna 10 jaar oud, die nog steeds helemaal in orde zijn. Op Rambo dekens krijg je ook nog eens 3 jaar garantie.
Of de pasvorm voor jouw paard geschikt is is natuurlijk een tweede, dat hangt van de lichaamsbouw af.
dan hebbe wij het allebei goed getroffen
tita schreef:Rambo niet supergrove bewering het is verdorie de enige deken waarbij je 3 jaar garantie krijgt....
Heb het wel op de echtes en niet de neppers
Ik weet niet of die garantie geldt bij Rhino en Amigo maar bij de Rambo's wel.
En ze hebben diverse pasvormen voor verschillende type paarden.

echt een super deken