Hey, ik heb geen echte ervaringen met de rv in Baarle nassau en in Goirle. Ik woon zelf wel in baarle nassau. en ben een jaar geleden gaan informeren omdat ik ook wilde starten. Baarle nassau heeft een hele mooie lokatie. Is heel chique voor een rv. Maar is daardoor wel duurder dan gemiddeld. En er rijden heel veel mensen.
Baarle hertog (ja die heeft er ook een) heeft een heel bouwvallig (sorry maar het is zo) clubhuis, maar heeft wel weer een springparcour standaard staan op het veld in de zomer (vind ik dan weer leuk) In baarle hertog gaan ze altijd vanuit de club samen op wedstrijd (wat ik begrepen heb) dit is dan wel in belgie.
Goirle ken ik niet.
Zelf zit ik bij de Rv van Alphen (de paardenvriend) Hele leuke vereniging. Is niet zo heel groot, maar organiseert toch ook wel leuke dingen voor de leden. Bij deze club rijden er op allerlei verschillende niveaus mensen wedstrijd. Al geloof ik dat er in de B op dit moment niemand zit. Maar ik ga ook zo snelmogelijk weer starten met mijn nog niet ingereden paardje
. De meeste bij ons gaan wel in twee (of drietallen) samen naar wds.
Ik denk trouwens dat bij alle R.V de mogelijkheid is om af te spreken om samen op Wds te gaan.