[PG] haflingers gezocht ,gekocht 2005 bij jos oskam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aricia

[PG] haflingers gezocht ,gekocht 2005 bij jos oskam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 22:43

hallo
In voorjaar en zomer begin herfst 2005 ,zijn er een 15 tal haflingers uit het noorden des land met een vrachtwagen opgehaalt door jos Oskam.Hij zal ze wel doorverhandelt hebben ,en ik heb die haflingers altijd verzorgd en moet nog vaak aan ze denken.ik ben heel benieuwd of er ook iemand is die in die periode daar bij Jos een haflinger heeft gekocht .
Er waren enters twenters en 3 jarigen bij en een 6 en 8 jarige.Allemaal merries.
Ik ben heel benieuwd of iemand er wat van weet .De meeste pony's waren nogal schuw.
De ouderen waren wel mak.

liesje_waal

Re: haflingers gezocht ,gekocht 2005 bij jos oskam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 08:52

heb je mischien een foto van de paardjes ?
dit maakt het sommige mensen wat makkelijker
een naam wil niet altijd wat zeggen ze kunnen ook van mens naar mens gaat ne verkocht zijn door pietje puk Lachen

su6 der mee

aricia

Re: haflingers gezocht ,gekocht 2005 bij jos oskam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 18:40

ee foto heb ik wel maar die moet eerst gescant worden ,en daar heb ik nog niet veel verstand van Bloos (jawel zulke mensen zijn er nog Haha! )
ik heb het idee dat alle jonge haflingers naar het buitenland zijn verkocht,omdat die Jos Oskam zei ,dat hij thuis wel ging bekijken wat wat was en wat niet,(ze werden nogal verwaarloost,dieren -bescherming kwam met regelmaat bij die boer waar ze van waren).
Maar met de oudere paarden heb ik toch goede hoop dat ze goed terecht zijn gekomen ,die hadden nog enige opvoeding meegekregen,en zagen er goed uit.
Maar ik denk dat ik niet veel reacties krijg,maar niet geschoten is altijd mis !

Leo

Re: [PG] haflingers gezocht ,gekocht 2005 bij jos oskam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:41

--> OV