Iemand ervaring met Basis cursus instructie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Iemand ervaring met Basis cursus instructie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 22:11

Al veel langere tijd zit ik te denken om de basis opleiding voor instructie te volgen. Alleen kon ik nooit voldoen aan alle eisen. Op dit moment komt dat wel steeds meer in de buurt. Het lijkt mij leuk om deze cursus te gaan volgen om ook iets anders met paarden en mensen te kunnen doen. Jury lijkt me gelijk weer heel zwaar en weet niet of ik daar wel geschikt voor zou zijn. Maar heeft iemand ervaring met deze cursus> en wat vond je er dan van? Raad je het aan of niet? Het is niet zo dat ik er mijn beroep van wil maken maar puur omzelf scherp te houden en eens wat anders te doen.

HippoLogic

Re: Iemand ervaring met Basis cursus instructie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:40

Over welke eisen heb je het? Voor basis instructie moet je 16 + jaar zijn. Voor ORUN fase 1 moet je L1+1 wp zijn. ORUN fase 1 en basis instructie verschillen alleen in het feit dat je voor ORUN zelf moet rijden en voor de basis instructie cursus niet.

Ik vond de cursus BI tegenvallen en zou hem niet aanraden.

Almighty

Re: Iemand ervaring met Basis cursus instructie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 19:53

Oke heb ook jou pb gelezen en nee is niet echt iets voor mij en inderdaad 16 ben ik wel ruim geweest ahaha. Maar tja...of iets van een grondcursus om samen met mijn paardje te doen dan steken hij en ik er iets van op.