Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

felicity schreef:Even een simpel reken sommetje. 800 kg (mijn paard) + 800 kg (trailer) = 1600 kg.
En wil dan graag nog wat speling overhouden. Dus ik denk dat ik al gauw kom aan een auto die 2000 kilo mag trekken.
Loopt wel 1:9, maar goed, dan heb je ook echt wat; automaat (steptronic) is standaard.
ik heb een Ssangyong te koop, ik hem niet meer nodig dus is mij overbodig (hihi rijmt ook nog
) sammie18 schreef:Wij hebben ook met dat probleem gezeten, en ba heel veel bezoekjes aan garages hebben wij geen enkele normale personen auto gevonden die dit mag trekken. Zelf hebben we nu gekozen voor een subaru forrester, o.a. omdat je bij deze auto een dubbele giering hebt en zo in zwaar terein en zware lading gebruik kan maken van nog eens 5 versnelling die tussen de normale versnellingen vallen, je hebt in principe 0.5, 1, 1.5, 2 en verder tot de vijfde versnelling. Het is een goede betrouwbare auto, wint alleen van binnen geen schoonheidsprijs, is sober en simpel.