[PG] wie kent deze merrie: orame x nimmerdor x voltaire

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

salliona

[PG] wie kent deze merrie: orame x nimmerdor x voltaire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 20:44

Hoi, wij hebben verkocht in nederland als 3jarige een merrie genaamd Verona : Orame x (liona) nimmerdor x (Ilona) voltaire x (winny) Nepal. Een grote vosmerrie met links of rechtsvoor een wit been tot boven de knie, een lange bles op haar hoofd. Ze wordt volgend jaar 6. We hebben ze zadelmak verkocht. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze het doet; Ik heb helaas geen foto meer van haar. Als iemand iets over deze merrie weet dan hoor ik het graag!

Eydis

Re:[PG] wie kent deze merrie: orame x nimmerdor x voltaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:58

Anoniem

Re: [PG] wie kent deze merrie: orame x nimmerdor x voltaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:13

Heb je het al bij het KWPN geprobeerd? Als de nieuwe eigenaren haar overgeschreven hebben op hun naam kunnen ze je die zo geven.

salliona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 22:08

Eydis: Bedankt voor het googlen. Dat is ze ja! Ja maarreeeh, die er ik er een paar jaar geleden zelf ingezet. Haha!
Janne: het KWPN bel ik om de paar maanden, eigenaren hebben haar nog steeds niet omgeschreven en de naam en gegevens van de mensen aan wie wij ze verkocht hebben heb ik helaas niet meer.

Erg bedankt voor de moeite en het meedenken!!

salliona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 22:56

Heb het topic even omhooggehaald, ik ben nog steeds op zoek en geinteresseerd in deze merrie. Misschien is er iemand hier op bokt die iets van haar afweet?

salliona schreef:
Hoi, wij hebben verkocht in nederland als 3jarige een merrie genaamd Verona : Orame x (liona) nimmerdor x (Ilona) voltaire x (winny) Nepal. Een grote vosmerrie met links of rechtsvoor een wit been tot boven de knie, een lange bles op haar hoofd. Ze wordt volgend jaar 6. We hebben ze zadelmak verkocht. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe ze het doet; Ik heb helaas geen foto meer van haar. Als iemand iets over deze merrie weet dan hoor ik het graag!

ze is nu dus 6 jaar Geb. 2002 Stamboeknummer 0205605
Laatst bijgewerkt door Tanja op 08-08-08 05:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik aub de editknop.