Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Geen idee waarom dit is.
. Ik wissel ook van vereniging per 1/1 en vorige week waren mijn standen al verwijderd door de KNHS. Dat wordt eind van het jaar / begin volgend jaar weer hersteld (dat was het antwoord dat ik kreeg op mijn mail
). SuuZzel schreef:Zoals je kunt zien als je ingelogd bent staat er aan de linkerkant van de pagina: Wegens technische problemen kan het saldo niet worden weergegeven.
. SuuZzel schreef:Zoals je kunt zien als je ingelogd bent staat er aan de linkerkant van de pagina: Wegens technische problemen kan het saldo niet worden weergegeven.
Ziolette schreef:Ik kan wel inloggen, maar bij mij staat er helemaal geen vereniging of keuzemenu meer. Ik wissel ook van vereniging per 1/1 en vorige week waren mijn standen al verwijderd door de KNHS. Dat wordt eind van het jaar / begin volgend jaar weer hersteld (dat was het antwoord dat ik kreeg op mijn mail
).
Kaat18 schreef:Updatje: mijn nieuwe vereniging is toegevoegd en ik kan coupons bestellen!
?
Ziolette schreef:Ik kan wel inloggen, maar bij mij staat er helemaal geen vereniging of keuzemenu meer. Ik wissel ook van vereniging per 1/1 en vorige week waren mijn standen al verwijderd door de KNHS. Dat wordt eind van het jaar / begin volgend jaar weer hersteld (dat was het antwoord dat ik kreeg op mijn mail
).

_10_ schreef:KNHS is momenteel lekker bezig zeg
Ik heb een paard afgemeld, duurde even eer hij in het systeem verwijderd was... maar nu (sinds het nieuwe jaar) is het andere paard, waar ik nog wél een startkaart mee heb, ook ineens verwijderd
Van de week maar weer even bellen
.
. Nu staat mijn actieve wedstrijdpaard gelukkig weer op de site vermeldt. Ik kreeg ook nieuwe coupons ene startkaart thuisgestuurd voor het afgemelde paard, die fout is ondertussen ook weer rechtgezet.
Vorig jaar reed ik nog twee paarden en ik heb er één afgemeld.
. Zij kon mij vertellen dat ik nog wel met mijn huidige paard geregistreerd sta, maar waarom dat niet op mijn KNHS staat kon ze niet zeggen (maakt me ook niet zoveel uit, als ik maar mag starten!
)
..
.