ongevoerde regendeken óver een gevoerde regendeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisetjj

ongevoerde regendeken óver een gevoerde regendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 22:03

Zoals de titel al zegt:

Kan een ongevoerde regendeken over een gevoerde regendeken, of ademt het dan niet meer enz?

Dit omdat ik een gevoerde deken heb die waterdicht hóórt te zijn, maar dit is 'ie niet meer. En ik wil misschien toch iets meer op hem gaan leggen dan een ongevoerde regendeken.
(hoeveel grams de gevoerde regendeken is weet ik niet precies)

Ytjuuuh

Re: ongevoerde regendeken óver een gevoerde regendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:11

Je kunt je deken ook insprayen met waterafstotend spul. Vooral bij de stiksels werkt dat goed. Ik heb het zelf ook wel gehad en toen heb ik het even een paar keer goed ingesprayd.. Dan kun je er weer een hele tijd mee! Maar als ie echt stuk is aan de buitenkant dan zou ik er inderdaad een regendeken over heen doen. Ik weet niet of dat dan wel ademt, maar ik zou het er dan alleen overheen doen als je hem buiten zet in de regen..

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 11:45

Ja hoor,ook onze paarden krijgen als ze naar buiten gaan over hun gewone winter deken een ongevoerde regen deken. Pling Ja
Zo blijven ze schoon en droog,de ongevoerde regen dekens zijn met een speciaal wasmiddeltje (uit ruitersportzaak)uitstekend waterdicht te houden.Maar de regen dekens krijgen ze alleen op als ze naar buiten gaan.Succes ermee. Doei!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 11:24

Heb ik nu ook. Eerst had ik er een gewone staldeken onder, maar dan werden de puntjes die eronder uit staken nat en werd de hele deken nat. Nu heb ik dus 2 waterdichte over elkaar.